Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز شنبه در نشست ستاد ملی کرونا به ریاست معاون اول رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران، افزود: بر اساس آمارها، استان کرمانشاه به قله پیک پنجم رسیده و اکنون آمار بسترها سیر نزولی به خود گرفته است. 

وی گفت: متاسفانه به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان کرمانشاه در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد و با توجه به این شرایط، این سیر نزولی، حالتی آهسته و لاکپشتی پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت پروتکل‌ها اجازه ندهند کرمانشاه در رتبه آخر قرار بگیرد و شرایط بدی برای ما رقم بخورد.

وی در ادامه پیرامون روند واکسیناسیون در استان نیز اعلام کرد: اکنون حدود ۵۰ درصد جمعیت استان دُز اول و ۲۳ درصد نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و حدود ۲۰۰ هزار دُز نیز ذخیره واکسن داریم.

بازوند گفت: واکسیناسیون اکنون به صورت ۲ شیفت در حال انجام است و در صورت نیاز، ظرفیت برقراری شیفت سوم را هم داریم.

وی با تاکید بر ضرورت مراجعه افراد برای تزریق واکسن، عنوان کرد: بسیار محتمل است که ستاد ملی کرونا به زودی مصوبه‌ای را در این زمینه تصویب کند و دریافت برخی خدمات ضروری را منوط به ارائه کارت واکسن نماید.

۹ شهرستان استان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز به ایرنا گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۹ شهرستان استان از امروز شنبه (۲۷ شهریور) همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

«مهدی محمدی» افزود: براساس این گزارش شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل‌ذهاب، سنقروکلیایی، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.  

وی اظهار داشت: شهرستان های ثلاث باباجانی، دالاهو، کنگاور، صحنه و قصرشیرین هم در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، در رنگ بندی ۱۴ شهریور ماه جاری ۱۲ شهرستان اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، سنقروکلیایی، کرمانشاه، گیلانغرب، هرسین، کنگاور، صحنه و قصرشیرین در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی هم در وضعیت نارنجی قرار داشت.

هم‌اکنون یک هزار و ۴۰۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۲۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۵۹ نفر هم وخیم است.   

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۳۸۱ نفر رسیده است.  

برچسب‌ها هوشنگ بازوند ویروس کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی واکسن کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند ویروس کرونا ماسک هوشنگ بازوند ویروس کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی واکسن کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری

شمس‌الله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه سهمیه ابلاغی استان در ساخت مسکن روستایی را ۷ هزار واحد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۲۰ واحد (۶۳ درصد) از این تعداد به بانک عامل معرفی شده است، گفت: برای ۲ هزار و ۱۴۹ مورد انعقاد قرارداد هم صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه اشاره‌ای به درصد قرارداد معرفی شده تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اعتبار ۱۴۰۲ شهرستان‌های استان داشت و گفت: شهرستان‌های هرسین و گیلانغرب به ترتیب کمترین و بیشترین انعقاد قرارداد را داشته است.

خدادادی با اشاره به رتبه ۱۲ استان در راستای عملکرد انعقاد قرارداد، خاطرنشان کرد: بیشترین علت ریزش‌ها در بحث تضامین است که پذیرفتن ضامن زنجیره خیلی کمک‌کننده است.

وی وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان از ۱۴ شهرستان تابع استان کرمانشاه را بالاتر از میانگین کشوری اعلام و بیان کرد: بجر شهرستان کرمانشاه وضعیت مقاوم‌سازی دیگر شهرستان‌ها مطلوب است.

خدادادی طرح نهضت ملی مسکن شهری را در ۲ فاز بنیاد ساخت و گروه ساخت عنوان کرد و افزود: ۴ هزار و ۵۲۰ واحد توسط بنیاد در قالب مجموعه‌های آپارتمانی احداث می‌شود که برای ۲ هزار و ۸۱۷ واحد انعقاد قرارداد با سیستم بانکی صورت گرفته و یک‌هزار و ۷۰۰ واحد هم در دست اقدام است.

وی با اشاره به آماده‌سازی ۳ هزار و ۳۷۷ واحد از ۴ هزار و ۵۲۰ واحد، تصریح کرد: پی‌کنی ۳ هزار ۱۴ واحد، اجرای فنداسیون یک‌هزار و ۷۰۰ و اجرای اسکلت سقف ۶۵۰ واحد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در اشاره به پروژه‌های بنیاد ساخت از فاز یک سراج در قالب ۱۵ بلوک ۲۴ واحدی و یک‌هزار و ۱۲۰ واحد فاز ۲ سراج در قالب ۱۶ بلوک سخن گفت و افزود: پروژه‌هایی بنیاد ساخت در شهر‌های روانسر، صحنه، سنقر و گیلانغرب در دست اجرا داریم.

وی پروژه‌های گروه ساخت را در قالب ۶ هزار ۲۷۲ واحد در سطح استان عنوان کرد و افزود: اقدام آماده‌سازی بالای ۹۰ درصد این پروژه‌ها محقق شده است.

خدادادی با اشاره به بحث نهضت ملی روستایی مسکن، تصریح کرد: ۱۰ هزار قطعه مسکن روستایی در سامانه بارگذاری شده و در حال ارسال پیامک هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد