Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن غذر خواهی از شهروندان و مسافران اعلام کرد؛ اختلال در شبکه فاضلاب در سطح خیابان باعث نفوذ آب به ایستگاه تجریش و خاموشی پله برقی‌های این ایستگاه شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اختلال در شبکه فاضلاب موجب ریزش آب به داخل ایستگاه تجریش در خط یک متروی تهران و برروی پله برقی‌ها شد که جهت حفظ ایمنی بیشتر مسافران و تجهیزات، تعدادی از پله برقی‌های که در مسیر ریزش آب قرار دارد تا رفع مشکل خاموش و از سرویس دهی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به عمق ایستگاه تجریش و اهمیت فعالیت پله برقی‌ها موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم تا 48 ساعت آینده عملیات اصلاح شبکه فاضلاب برطرف شده است و شهروندان و مسافران بتوانند از پله برقی‌ها استفاده کنند.
ایستگاه متروی تجریش یکی از عمیق‌ترین ایستگاه‌های متروی تهران است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پله برقی تجریش متروی تهران پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 3332 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9979 ۶ صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!