Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@05:25:50 GMT

سوخت ارسالی ایران به لبنان مجانی بوده است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۵۷۹

سوخت ارسالی ایران به لبنان مجانی بوده است؟

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از جماران عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در ایران درباره ارسال سوخت از ایران به لبنان گفت: کشتی هایی که از اینجا حرکت کرده با پول حمل شده؛ یعنی مجانی نیست. ما هم اعلام کرده ایم مقداری{از سوخت} را مجانی به بعضی از سازمان های بشردوستانه لبنان می دهیم و از بقیه مقدار معقولی پول می گیریم؛ و تخفیف هم به آنها می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این گفت وگو افزود: بالأخره خود این گازوئیل، نفت و بنزین نیاز مردم لبنان است و هیچ کس بدون دادن دلار نمی فروشد. مشکل این است که تعاملات ما با دلار است، اما الآن در لبنان دلار نیست. ما به جای این موضوع با ایرانی ها توافق کردیم که بعدا لیر لبنانی می گیریم و دلار به آنها می دهیم. این محاسبات هست اما با پول خریداری شده است.

عبدالله صفی الدین گفت الآن با تأسف در لبنان صف های طولانی جلوی پمپ های بنزین هست. یعنی می شود گفت افتضاح و ذلتی برای مردم شده است. ما این ذلت را تحمل نمی کردیم. دولت چه کار باید بکند؟! روی دولت هم فشار بود. کسی آمد که بدون هیچ قید و شرط سیاسی و حتی با تسهیلات اقتصادی به مردم بنزین بدهد، چه اشکالی دارد؟! اعتراض نکردند. لزومی نیست که اعلام موافقت کنند. ما می توانستیم این کشتی ها را به بنادر نفتی لبنان بفرستیم، اما نفرستادیم تا مسئولین دولت در حرج نباشند و فشار را از دولت و مسئولین لبنان کم کنیم.

کد خبر 627384 برچسب‌ها ایران و لبنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان

به گزارش قدس آنلاین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور