Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع کاهش تصادفات، با استناد به گزارش‌های واصله به شورا، از کاهش ۷۰ درصدی تصادفات در راه‌های مواصلاتی قم با محوریت جعفریه خبر داد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع کاهش تصادفات، با استناد به گزارش‌های واصله به شورا، از کاهش ۷۰ درصدی تصادفات در راه‌های مواصلاتی قم با محوریت جعفریه خبر داد و گفت: با عنایت به شناسایی نقاط حادثه خیز راه‌های مواصلاتی و درون شهری، عزم دستگاه قضایی بر اصلاح این نقاط و کاهش میزان حوادث و تلفات جاده‌ای تا پایان سال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کاهش تصادفات راه‌های مواصلاتی و درون شهری استان، خدمتی بی بدیل به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (ع) است و بر این اساس اعضای شورا مکلف شده اند از ابتدای سال نسبت به عملیاتی شدن مصوبات شورا با هدف کاهش تصادفات عزم جدی داشته و اقدامات لازم را در دستور کار دستگاه متبوع خود قرار دهند.
رئیس کل دادگستری استان قم، اصلاح نقاط حادثه خیز، به روز شدن تابلو‌ها و نصب علائم هشدار دهنده و دوربین‌های نظارتی پلاک خوان و تردد شمار از یک طرف و ارسال پیامک برای رانندگان خاطی از سویی دیگر؛ از جمله اقدامات پیشگیرانه‌ای است که در کاهش تصادفات نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند. وی افزود: بر اساس مصوبه شورا، می‌بایست تا پایان سال، نواقص و کمبود‌های موجود رفع و نتایج به اطلاع شهروندان رسانده شود.
مظفری تأکید کرد: در شورای پیشگیری از وقوع جرم مقرر گردید: دوربین‌های نصب شده از سوی شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای به سامانه پایش ناجا متصل گردد تا شهروندان با حفظ تدابیر انتظامی، به راحتی و با تلفن همراه خود بتوانند از وضعیت ترافیکی راه‌های درون شهریی و مواصلاتی مطلع شوند.
رئیس کل دادگستری استان قم افزود: با توجه به شرایط و جایگاه ویژه استان قم و تردد بیش از بیست میلیونی زائران و مسافران، افق دید مسئولان شهری و استانی در طراحی راه‌های درون شهری و مواصلاتی قم، لزوما می‌بایست با افقی بلند مدت و با در نظر گرفتن جمیع جهات باشد.   بیشتر بخوانید: برای اولین بار در کشور، دوره تربیت مربی فرهنگ ترافیک برگزار شد   انتهای پیام/ برچسب ها: تصادفات رانندگی پیشگیری از وقوع جرم قم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادفات رانندگی پیشگیری از وقوع جرم قم رئیس کل دادگستری استان قم پیشگیری از وقوع جرم راه های مواصلاتی کاهش تصادفات درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن