Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@13:04:58 GMT

سرمربی تیم ملی نجات غریق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۸۱۴

سرمربی تیم ملی نجات غریق مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حکم مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، محمد ناظری به عنوان سرمربی تیم ملی نجات غریق منصوب شد. 
 ناظری در شرایطی عهده دار هدایت تیم ملی نجات غریق شده که عنوان پرافتخارترین ورزشکار این رشته را در اختیار دارد و در حوزه ورزش های آبی هم از پیشینه قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
در حکم مهدی حیدری برای محمد ناظری آمده است: 
 
«به مدد از پروردگار حی و نظر به سوابق متعدد قهرمانی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی در حوزه نجات غریق کشور و نیز منش ارزشمند فتوت و جوانمردی که برخواسته از جوهره ذاتی این رشته، مبتنی بر رسالت نجات ودیعه ارزشمند جان آدمی به آن مفتخر هستید، به عنوان «سرمربی تیم ملی نجات غریق کشور» منصوب می شوید. 
 
امید است ضمن تعامل سازنده با سایر ارکان فدراسیون، در جهت دهی و انگیزش کلیه استعدادهای موجود، تدوین دستورالعمل های منطبق بر دانش روز و ارتقا سطح حضور و افتخار  آفرینی جوانان پرتلاش میهن اسلامی‌مان در رویدادهای بین المللی که میراث دار گام دوم انقلاب هستند، موفق و پیروز باشید.»

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1555958

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیم ملی نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو