Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق برنامه‌ریزی سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت و ستاد اربعین، مقرر شده است، سفرهای اربعین امسال به دلیل شیوع کرونا فقط از طریق حمل و نقل هوایی انجام شود.

در این راستا با هماهنگی انجام شده مقرر شد پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است فروش بلیت در این مسیرها با نرخ مصوب ۵ میلیون تومان رفت و برگشت و همچنین ۶ میلیون تومان در مسیر مشهد-نجف-مشهد انجام شود.

امروز ۲۷ شهریور نیز فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز نشد، پیگیری خبرنگار فارس حاکی از آن است که با توجه به آنکه هنوز سازمان حج و زیارت اطلاعات زوار را به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی ارائه نداده است فروش بلیت در این مسیرها آغاز نشده است.

پیگیری فارس حاکی از آن است که احتمالا تا پایان ساعت اداری امروز اطلاعات زوار از سوی سازمان حج و زیارت برای سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی ارسال شود تا فروش بلیت مسیر نجف با نرخ مصوب برای زوار اربعین آغاز شود. 

طبق توافق ایران و عراق مقرر شده است که ۶۰ هزار زائر از ایران در ایام سفر های اربعین به نجف اشرف اعزام شوند؛ ثبت نام در سامانه سماح، اخذ ویزای عراق، تزریق هر دو دوز واکسن کرونا و تست کرونا با اعتبار ۷۲ ساعت از الزامات این سفر است.

بنابراین گزارش امروز نیز سازمان هواپیمایی کشوری در این باره از آمادگی همه شرکت های هواپیمایی ایرانی، به منظور صدور بلیت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

در اطلاعیه سازمان هواپیمایی آمده است: براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت، همه شرکت های هواپیمایی داخلی، منتظر ارائه فهرست زائران تایید شده در سامانه سماح بوده و به محض ارسال این لیست از سازمان حج و زیارت، شرکت های هواپیمایی نسبت به صدور بلیت هواپیما اقدام خواهند کرد.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، داشتن تست کرونا PCR منفی با اعتبار حداقل 72 ساعت، کارت تزریق 2 دوز واکسن و داشتن ویزای معتبر عراق از الزامات صدور بلیت توسط شرکتهای هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می‌رود.

پیش از این اعلام شده بود به دلیل محدویت های اعمال شده در این سفر معنوی به دلیل کرونا، صدور بلیت پروازهای اربعین پس از دریافت اطلاعات زوار ثبت نام شده در سامانه سماح انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان حج ستاد اربعین فروش بلیت پروازهای اربعین پروازهای اربعین سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی سازمان حج و زیارت پروازهای اربعین اطلاعات زوار فروش بلیت صدور بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «دوازده سی‌وشش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از 25 اردیبهشت 1403، ساعت 18:15 در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. 

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌وشش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

داستان این نمایش درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود و …

امید دانشوران (طراح صحنه و لباس)، شیدا آذرپور (طراح  صدا)، لعیا شمس‌الدینی (نور)، امید دانشوران (طراح گرافیک)، سعید راسخی پور (ساخت آنونس)، آیدا عارفی (دستیار کارگردان)، هومن مظهری (مجری طرح)، علیرضا ربانی زاده (برنامه‌ریز)، مجتبی راوش (مشاور کارگردان)، سعید راسخی پور (مدیر تبلیغات)، مهسان یحیی پور (مدیریت صحنه)، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح (دستیار صحنه)، حمید تن، محمد غفاری (عوامل فنی)، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی (گروه صحنه) و علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو