Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:32:00 GMT

۶۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۸۶۵

۶۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس خراسان جنوبی ۶۶۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در حاشیه این عملیات اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری تویوتا کمری مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق خودرو به راننده آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده تویوتا پس از مشاهده پلیس به سمت شهرستان سربیشه متواری شد که مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان و سربیشه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 624 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: در این عملیات یک متهم دستگیر شد که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد. 

دستگاه قضائی اردبیل هیچ مماشاتی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر نداردبیش از 3 تن مواد مخدر در استان فارس کشف شدعملیات‌های مقتدرانه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر؛ کشف 145 کیلوگرم مواد مخدر در یزد

فرشید همچنین از کشف 36 کیلو و 350 گرم حشیش در شهرستان قاین خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند. 

وی اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک وانت تویوتا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرشید بیان داشت: مأموران در بازرسی از وانت تویوتا  36 کیلو و 350 گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردندکه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرشید از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/251/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم