Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گلستان نحوه بازگشایی مدارس و حضوری یا غیر حضوری بودن را در آستانه شروع سال تحصیلی جدید تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به دغدغه خانواده‌ها در خصوص بازگشایی مدارس اظهار داشت: اموزش در مدارس روستایی استان از ابتدای مهرماه به شرط اینکه در هر کلاس حداکثر 15 دانش‌اموز حضور داشته باشد، حضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان مهم‌ترین اولوین در سال تحصیلی جدید است، گفت: مدارسی که بیش از 300 دانش آموز دارند شروع سال تحصیلی جدید در آنها غیرحضوری است.

استاندار درباره بازگشایی دانشگاه‌ها هم گفت: با توجه به واکسیناسیون دانشجویان به احتمال زیاد کلاس‌ها از نیمه دوم مهرماه در دانشگاه‌ها حضوری خواهد بود.

افزایش چشم‌گیر شهریه مدارس غیرانتفاعی در خراسان رضوی صدای والدین دانش‌آموزان را درآوردحدود 94درصد دانش‌آموزان خراسان رضوی در مدارس ثبت‌نام کردند50 هزار دانش آموز مدارس روستایی عشایری استان خراسان جنوبی سال تحصیلی را حضوری آغاز می‌کنند

وی درباره واکسیناسیون فرهنگیان گفت: کنون در استان 90 درصد معلمان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌‌اند و به 65 درصد آنان نیز هر دو دُز واکسن تزریق شده است.

استاندار گلستان در ادامه به سیر نزولی کرونا در استان اشاره کرد و افزود: سیر شیوع ویروس کرونا در استان و کشور نزولی است اما بطور جدی باید پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در دستگاه‌های اجرایی و اصناف رعایت شود.

وی با بیان اینکه میانگین ورود واکسن به گلستان بیش از متوسط کشوری است، اظهار داست: خوشبختانه روند واکسیناسیون در گلستان بخوبی در حال انجام است. تاکنون 900 هزار و 405 دز واکسن کرونا به استان وارد شده است که 602 هزار و 111 نفر مرحله اول و 298 هزار و 294 نفر نیز هر دو دز واکسن را تزریق کردند.

حق شناس اعلام کرد: در حال حاضر 465 بیمار کرونایی در استان بستری هستند که از این تعداد 111 در icu بستری هستند و 48 بیمار نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و در 24 ساعت گذشته 6 نفر از هم استانی‌ها فوت شدند.

وی هم چنین بیان داشت: تلاش داریم پرواز گرگان به نجف را برای زائران گلستانی اربعین فراهم آوریم که این زوّار باید دو دُز واکسن را دریافت کرده باشند و تست pcr آنان 72 ساعت قبل سفر منفی باشد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران