Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی رحلت نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله سید فخرالدین موسوی نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: این عالم پارسا در کنار فعالیت‌های علمی و ترویج معارف اسلامی، در مسئولیت‌های متعدد سیاسی همواره نقش آفرین بود و خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن درجامعه ماندگار و ذخیرة اخروی ایشان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت حضرت آیت‏‌الله سید فخرالدین موسوی، نماینده فقید مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این عالم پارسا در کنار فعالیت‌های علمی و ترویج معارف اسلامی، در مسئولیت‌های متعدد سیاسی از جمله سه دوره نمایندگی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همواره نقش آفرین بود و در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز با تاسیس مراکز علمی و دینی خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت که ثمرات آن در جامعه ماندگار و ذخیرة اخروی ایشان خواهد شد.

اینجانب ضایعة فقدان این عالم وارسته را به حوزه‏‌های علمیه، شاگردان، علاقه‌مندان به‏‌ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش را مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

وی هم‌چنین در پیام دیگری با تسلیت درگذشت حاج عباسعلی شریفیان خوزانی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر رسول، مجید و حبیب الله شریفیان، اظهارداشت: این پدر صبور، دلاورانی فداکار پرورش و تقدیم به اسلام و انقلاب کرد و نام و یاد نیک و ماندگاری از خود در میان مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی گذاشت.

متن پیام آیت‌الله رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج عباسعلی شریفیان خوزانی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر «رسول، مجید و حبیب‌اله شریفیان» موجب تاثر و تاسف شد.

این پدر صبور که با ایمان به خالق یکتا و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و اطهار(ع) دلاورانی فداکار پرورش و تقدیم به اسلام و انقلاب کرد، جلوه باشکوهی از ایثار و گذشت را به نمایش گذاشت و نام و یاد نیک و ماندگاری از خود در میان مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده گرامی شریفیان و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیدابراهیم رئیسی آیت الله سیدابراهیم رئیسی مردم اردبیل در مجلس آیت الله الله سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت