Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:47:40 GMT

کانون پیشکسوتان استقلال مدعی اداره باشگاه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۶۲۵

کانون پیشکسوتان استقلال مدعی اداره باشگاه شد

کانون پیشکسوتان استقلال نامه ای به حمید سجادی ارسال کرده است.

به گزارش طرفداری، کانون پیشکسوتان استقلال در نامه ای به وزیر ورزش ارسال کرده مدعی شده این کانون توانایی اداره باشگاه اسقلال را دارد و آن ها می خواهند امور باشگاه استقلال را به دست بگیرند. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم در چند مقطع مختلف خواهان این بود امور باشگاه پرسپولیس را به دست بگیرد که این موضوع هرگز راه به جایی نبرد و مورد موافقت وزارت ورزش قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه کانون پیشکسوتان استقلال نامه ای به حمید سجادی به شرح زیر است:

“جناب آقای دکتر حمید سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان 

احتراما به استحضار می رساند با عنایت به اینکه حضرتعالی وزیری از جنس و خانواده ورزش هستید و این امتیازی برای وزارتخانه است و با توجه به سبقه بیش از ۴۰ سال حضورتان در ورزش قهرمانی که امروز از شما وزیری متخصص در وزارتخانه ای که بر مسند آن نشسته اید ساخته تا تمامی زیر و بم ها، صحنه ها و پشت صحنه ها و کلیه زوایای تاریک و روشن ورزش را بشناسید و با تنش های آن بیگانه نیستید، طبیعتا با تنش ها و چالش هایی که امروز باشگاه استقلال را تهدید می کند نیز به خوبی آشنایی دارید. 

برای بازگردادندن باشگاه استقلال با ۷۶ سال قدمت سابقه ای که مملو از افتخار است به صاحبان اصلی آن که هواداران و پیشکسوتانش هستند و طبیعتا می تواند یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان در دولت انقلابی با ریاست حضرت آیت الله رییسی باشد، شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان که کاملا قانونی به ثبت رسیده و دارای هویت مستقل با حضور  اکثریت پیشکسوت فعال این باشگاه است و اسناد آن جداگانه خدمت تان تقدیم می شود. با در دست داشتن راهکاری عملی آمادگی و پیشنهاد خود را به شکل رسمی خدمتتان به همین منظور تقدیم می شود.

این شرکت که مجوزهای لازم از وزارت ورزش، باشگاه استقلال و سازمان خصوصی سازی را داشته و به ثبت قانونی رسیده است و شکلی کاملا قانونی دارد، با افتخار اعلام می دارد با توجه به انبوهی از علم، تجربه، تعصب و تعهد و همچنین تمکن مالی که به واسطه حضور عده ای از استقلالی ها و حامیان مالی معتبر و معتمد به آن دست یافته است، توانمندی اداره باشگاه مردمی استقلال را به شکلی حرفه ای را دارد تا بدین وسیله بار بزرگی را هم از روی دوش وزارت ورزش و جوانان بردارد.

لذا درخواست رسمی شرکت پیشکسوتان استقلال ایرانیان از وزیر محترم ورزش، تشکیل جلسه ای با قید فوریت با اعضای هیات مدیره این شرکت به جهت کسب تصمیمی در صلاح باشگاه، وزارت ورزش و کشور است و در این خصوص منتظر تعیین زمانی مناسب در اسرع وقت جهت این نشست هستیم. 

در خاتمه نیز ضمن دعای خیر برای حضرتعالی و آرزوی موفقیت در این مسئولیت خطیری که شجاعانه پذیرفتید، مستدعیست در این عرصه بحرانی از حیات استقلال، بهترین تصمیم را برای آن گرفته تا به شکلی شایسته مسئولیت اجتماعی و شرعی خود را نسبت به یکی از سرمایه های ملی و بزرگ کشور و ده ها میلیون هوادار آن به خوبی اجرایی کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در این رابطه گفت: این تفاهم نامه با هدف تخصیص زمین مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بین ۲ دستگاه در سطح استان منعقد شده است.   رسول عطائی ادامه داد: هدف این تفاهم نامه بهره گیری از توان سیاست گذاری، اجرا، مدیریت و حمایت متقابل ۲ دستگاه برای ارائه خدمات می‌باشد.   وی بیان کرد: تامین اراضی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد و هدف ما توسعه مسکن و تامین نیاز اولیه مردم و افزایش رفاه اجتماعی است.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و جوانان فعال سازمان‌های مردم نهاد در اولویت مجموعه راه وشهرسازی است.   عطائی با اشاره به اینکه تامین زمین برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌های همکاری اقدامات گسترده‌ای همراه با افزایش دسترسی مردم به فضا‌های ورزشی جهت برطرف کردن دغدغه مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: باید به استقلال وپرسپولیس کمک کرد تا از مسیرشان دور نشوند
  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها
  • پرونده تغییر نام استقلال بسته شد
  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد