Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که گفتیم برای خرید یک سایبان باکیفیت باید وسواس بسیاری به خرج دهید. ما در ادامه این مقاله هفت سایت معتبر ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد تا کار شما برای خرید سایبان برقی و انواع مختلف آن راحت شود. بدون شک سایبان های موجود در بازار انواع مختلفی دارند و هرکدام کاربرد های متفاوتی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند، پس باید از سایت ها و فروشگاه هایی خرید کنید که دارای دسته بندی کاملی باشند تا دست شما را از نظر انتخاب محصول باز بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کمی در گوگل سرچ کنید متوجه خواهید شد که سایت های متنوعی در زمینه فروش سایبان برقی فعالیت و ادعای بهتر بودن می کنند، شما برای اینکه متوجه شوید محصولات کدام شرکت و وبسایت باکیفیت هستند، کافیست به نظرات مردمی موجود در کامنت های سایت توجه کنید. اگر بخواهیم بر اساس نظرات مردمی نیز برای خرید خودمان تصمیم بگیریم بهتر است به سراغ همین سایت های معتبری برویم که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. خب دیگر بیشتر از این وقتتان را نمی گیریم، پس برویم و با هفت سایت معتبر فروش و عرضه سایبان های متنوع در ایران آشنا شویم.

ایمالز، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب

خب برویم سراغ اولین سایتی که می توانید در آن سایبان برقی مورد نظر خودتان را پیدا کنید. سایت ایمالز جزو آن دسته از سایت هایی است که برای شما حکم یک چراغ راهنما را دارد، شما کافیست وارد این وبسایت همه چیز تمام شوید و با چند کلیک ساده بهترین و به صرفه ترین سایبان های موجود در بازار را پیدا و خریداری کنید. صفحه کاربری وبسایت ایمالز، بسیار ساده و قابل استفاده برای تمامی کاربران مجازی است، به این گونه که شما با سرچ مدل، برند و یا نام کالای مورد نظر خود در سرچ باکس قسمت بالایی وبسایت، محصولات مورد نظر خودتان را پیدا و با زدن کلید مشاهده فروشنده به صفحه مربوط به خرید و سایت مقصد هدایت می شوید.

وبسایت ایلماز که سال هاست در بخش انواع سایبان ها مانند سایبان برقی، چتری، آکاردئونی و ... فعالیت دارد می تواند منبع بسیار مناسبی برای خرید این محصولات جهت استفاده در مکان های مختلف مد نظر شما باشد. پس ایلماز را نمی توانیم یک فروشگاه بدانیم بلکه می توان گفت منبعی برای معرفی محصولات وبسایت ها و فروشگاه های مختلف می باشد که به خصوص در زمینه سایبان برقی و انواع مختلف آن فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید : سایبان هایی که اتوموبیل های برقی را شارژ می کند

موتور جستجوی ترب، راهی برای خرید سایبان برقی

می رسیم به یکی از وبسایت های بسیار معروف ایرانی که به احتمال زیاد نام آن را بسیار شنیده اید. وبسایت ترب که احتمالا هم به آن سر زده اید، یک موتور جستجوی بسیار قدرتمند است که می توانید خیلی راحت سایبان برقی مورد نظر خود را پیدا، مقایسه و خریداری کنید. منظورمان از مقایسه چیست؟ به طبع در زمان خرید بدمان نمی آید که محصول مورد نظرمان را با محصولات دیگر فروشگاه ها مقایسه کنیم. در وبسایت ترب، ما نیز می توانیم هنگام خرید سایبان برقی مورد نظر خود از یک فروشگاه، قیمت آن را با دیگر فروشگاه های موجود در ترب مقایسه کرده و بعد تصمیم به خرید بگیریم.

ترب به منظور پیدا کردن محصولی با کمترین قیمت ایجاد شده و به همین دلیل محبوبیت خاصی در بین مردم ایران پیدا کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این وبسایت مراجعه کرده و با سرچ کلمه سایبان برقی و یا انواع دیگر آن، به صرفه ترین و بهترین آن ها را خریداری کنید. این سایت بدون شک بهترین سایبان ها را به شما پیشنهاد خواهد کرد. اگر سایت ترب را به عنوان سایت مبدا برای خرید این محصول انتخاب کرده اید باید به شما بگویم که می توانید تغییرات قیمت، مشخصات سایبان و همچنین محصولات مشابه را نیز ببینید و با سلیقه خودتان خریداری کنید.

سایبان برقی شاهد

خب برسیم به سومین نام معتبر ایران در لیست هفتایی خود که کمی با دو سایت قبلی تفاوت دارد. می خواهیم به سراغ شرکتی برویم که خود عرضه کننده سایبان های متنوع در زمینه های گوناگون است و جزو شرکت های برند و معتبر در زمینه سایبان برقی محسوب می شوند که برای خرید سایبان برقی به سایبان برقی شاهد مراجعه کنید . شرکت سایبان برقی شاهد با ارائه انواع متنوعی از سایبان ها، سال هاست مورد توجه بازار ایران قرار گرفته و به دلیل قیمت مناسب و پایین در مقایسه با کیفیت بالایش، سالانه درصد بالایی از سایبان های مورد استفاده کشور را تهیه و توزیع می کند. این شرکت به دلیل استفاده از مواد درجه یک در ساخت سایبان های خود و همچنین دانش فنی بالای متخصصان شرکت، موفقیت های بسیاری را در زمینه های مختلف کسب کرده اند.

شرکت سایبان برقی شاهد در این زمینه محصولات متنوعی را برای مشتریان خود در فروشگاه تهیه کرده که چند نمونه از آن عبارت اند از؛

سایبان مغازه سایبان ماشین سایبان برقی سایبان پارکینگ و ...

این تنوع محصول، شرکت سایبان برقی شاهد را تبدیل به یکی از شرکت های خاص و نوآور در کشور کرده که در چند سال اخیر اسم و رسمی بهم زده است. البته یکی دیگر از خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، تعویض و تبلیغ روی سایبان برقی است، یعنی شما پس از خرید از این شرکت، خیالتان بابت هرگونه اتفاق غیر منتظره پس از خرید راحت خواهد بود.

فروشگاه دیجی کالا

می رسیم به یکی از فروشگاه های قدرتمند و بزرگ در کشور که احتمالا نامش را بسیار شنیده اید. فروشگاه دیجی کالا نیز می تواند جزو هفت فروشگاه اینترنتی لیست ما باشد که سایبان برقی باکیفیتی را به شما عرضه می کند. شما می توانید به راحتی به وبسایت دیجی کالا ورود کنید و نام سایبان مورد نظر خود را در سرچ باکس تعبیه شده وارد کنید تا بهترین سایبان های موجود در بازار را برای شما نشان دهد. تنوع این محصولات در دیجی کالا بسیار بالاست و بدون شک رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

شما می توانید انواع سایبان های برقی، چتری، مخصوص پارکینگ، مخصوص حیاط و ... را از  فروشگاه بزرگ تهیه کنید، همچنین می توانید در منو بار کنار صفحه، انواع ویژگی های یک سایبان مناسب مانند؛

جنس ستون پایه قابلیت تنظیم ارتفاع محدودیت قیمت جنس پارچه رنگ ها و ...

را ببینید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. دیجی کالا این قابلیت را برای شما گذاشته تا بتوانید یک تعداد فیلتر را برای خرید خود اعمال کنید تا محصول مورد نظر، همان باشد که دلتان می خواهد. خرید سایبان از فروشگاه دیجی کالا بسیار ساده است و کافیست بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید تا به صفحه ویژگی ها، قیمت و عکس محصول هدایت شوید. در پایین صفحه مشخصات، دیدگاه کاربران دیگر نسبت به آن محصول و همچنین پرسش و پاسخ هایی که درباره آن محصول انجام گرفته مشاهده خواهید کرد، البته با بردن موس بر روی تولیدی های مختلفی که محصول مورد نظر شما را تولید کرده اند، می توانید سطح کیفیت محصول خود را ببینید و با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید. در نهایت کافیست افزودن به سبد خرید را بزنید تا به مرحله واریز درب منزل و یا واریز اینترنتی هدایت شوید.

فروشگاه اینترنتی تیمچه

و اما به سراغ یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی جذاب و معروف در بازار ایران خواهیم رفت به نام فروشگاه اینترنتی تیمچه. این فروشگاه معتبر و قدیمی می تواند نیاز شما را برای خرید هرگونه محصول بخصوص سایبان برقی و انواع مختلف آن برطرف سازد. اگر از ما می شنوید حتما از این وبسایت فروشگاهی که محصولات باکیفیتی نیز ارائه می دهد دیدن کنید تا خودتان تنوع محصولاتشان را ببینید. تیمچه با سابقه طولانی که در زمینه فروش دارد شما را به خوبی، جهت خرید محصول مورد نظرتان راهنمایی می کند. این فروشگاه به شما ضمانت 10 روزه بازگشت را می دهد، همچنین برای شما پشتیبانی تا 12 شب را امکان پذیرکرده که همین امر نوید فروشگاهی قابل اعتماد با محصولات باکیفیت را می دهد.

امروزه می دانیم که به دلیل شرایط بد اقتصادی، شاید امکان خرید کالاهایی که قیمت های نجومی دارند کمی سخت باشد اما فروشگاه اینترنتی تیمچه این قابلیت را به فروشگاه خود اضافه کرده تا کاربرانش بتوانند بصورت اقساطی خرید خود را انجام داده و با خیال راحت از محصول خود استفاده کنند. بدون شک یکی از منابع بسیار معتبر و قدیمی خرید انواع سایبان ها، فروشگاه اینترنتی تیمچه است. این فروشگاه به شما تضمین اصالت کالا می دهد.

سایت خدماتی سنجاق

یکی دیگر از سایت هایی که موفق شده تا در لیست هفت تایی ما قرار بگیرد، سایت سنجاق است. در ابتدا گفتیم که برای خرید سایبان برقی و انواع مختلف آن، نیاز داریم تا وسواس بسیار زیادی به خرج دهیم چرا که سایبان ها جزو محصولاتی هستند که جنس و کیفیت آن ها برای ما باید مهم باشند. سایت سنجاق که به نوعی در زمینه های مختلف دستی بر آتش دارد، کار خرید سایبان را برای ما بسیار راحت کرده است. این سایت با قرار دادن قیمت های مختلف خدمات خود، قیمت های رقابتی ارائه داده است که این نکته برای کاربرانش بسیار جذاب بود.

سایت سنجاق با داشتن افراد حرفه ای در بخش های مختلف سایت، و همچنین تکنسین های مجرب در اکثر شهر های ایران تبدیل به یکی از غول های سایت های خدماتی ایران شده است. شما می توانید با خیال راحت برای خرید سایبان به سایت سنجاق مراجعه کرده و باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار را با هم مقایسه و خریداری کنید. این سایت همچنین پشتیبانی بسیار قوی و سریع را برای کاربران خود در نظر گرفته تا شما بتوانید از طریق واتساپ و ایمیل با این وبسایت و خدماتی که تحویل گرفته اید، ارتباط برقرار کنید.

سایبان برقی منصف

خب به آخرین شرکت از لیست هفت تایی خود رسیدیم و قرار است در آخرین معرفی خود به سراغ یک شرکت نام آشنای ایرانی در زمینه سایبان به نام شرکت سایبان برقی منصف برویم. این شرکت با عرضه انواع سایبان برقی و همچنین سایبان مغازه، نام خود را در میان بزرگان این عرصه گنجانده و محصولات باکیفیت بسیاری را وارد بازار رقابتی کرده است. سایبان منصف خوش قولی را که یکی از مهم ترین ارکان کسب و کار است و شما برای سفارش سایبان برقی به https://sayehban.co/  سر بزنید , در صدر شعار خود قرار داده و با نیرو های زبده و کاربلد تمام سفارشات خود را در زمان دقیق و با کیفیت بالا تحویل مشتری داده است

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری، پشتیبانی مناسب محصولات ارائه شده است. شما می توانید روی پشتیبانی محصولات شرکت سایبان برقی منصف حساب باز کنید چرا که این شرکت در هر لحظه در کنار شما هستند و بصورت 24 ساعته پشتیبانی شما را بر عهده دارند.

سایبان برقی، و هفت نام بزرگ ایران

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله سعی شد تا چند نام بزرگی که در زمینه فروش و معرفی سایبان های برقی و انواع آن فعالیت می کنند به شما معرفی شود. بدون شک سایبان ها را می توان جزو محصولاتی در زندگی روزمره خود نام برد که شاید احساس نیازی به آن نداشته باشیم، اما کمی که دقت کنیم خواهیم دید که در محل کار یا زندگی خود بدون سایبان ها شاید در روند کارهای روزمره به مشکل برخواهیم خورد. در انتها جا دارد تشکر کنیم از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، بدون شک هدف از این مقاله تنها راحتی شما برای خرید یک محصول باکیفیت در زمینه سایبان بود.

این نکته نیز غیرقابل انکار است که شما لایق بهترین ها هستید، حالا تفاوتی ندارد چه از نظر یک محصول باکیفیت و چه از نظر یک زندگی مرفه. هدف ما از معرفی 6+1 سایت فروشگاهی و خدماتی تهیه سایبان، تنها آسایش و راحتی شما بود. شما می توانید به راحتی به این سایت ها مراجعه کنید و پس از اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب آن ها، خرید خود را نهایی کنید. سایبان ها می توانند سایه امید و زیبایی را بر روی زندگی پر از شلوغی شما بیندازند، پس شما لایق بهترین زندگی و همچنین بهترین سایبان ها هستید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار سایبان فروشگاه اینترنتی تیمچه انواع مختلف آن محصول مورد نظر موجود در بازار شما می توانید خریداری کنید مورد نظر خود خرید سایبان سایبان برقی ترین سایبان سایت سنجاق فروشگاه ها سایبان ها برای خرید دیجی کالا خرید خود برای شما سایت ها بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها از آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهری برای شهر بجنورد خبر داد.

مهدی چمران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این موضوع باید مطالعه و مورد بررسی قرار گیرد که آیا وجود اتوبوس‌های برقی در شهر بجنورد می‌تواند در موضوعات مختلف موثر واقع شود یا خیر. 

وی بیان کرد: اتوبوس‌های برقی نیازمند نگهداری‌های خاص است که حدودا یک و نیم برابر هزینه نگهداری بیشتری خواهد داشت اما از سوی دیگر هیچگونه آلودگی تولید نمی‌کند. 

چمران گفت: با تحقیقات انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم که ۲۰۰۰ دستگاه از این اتوبوس ها را برای کلانشهر تهران سفارش دادیم و حدود ۵۰۰ دستگاه نیز توسط شرکت مپنا در داخل کشور تولید و بخشی از آن‌ها امسال تحویل می شود.

به گفته وی، از آنجایی که امکان ساخت این اتوبوس‌های برقی در کشور وجود دارد، می‌توان برای بجنورد از این ظرفیت بهره گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر در شهر تهران به ۹۰۰۰ و تا پایان سال ۱۴۰۴ به ۱۱ هزار اتوبوس نیاز داریم.

وی به معماری شهری نیز اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا ممنوعیت‌هایی را برای استفاده از معماری وارداتی و همچنین نماهای آتش‌زا ایجاد کنیم که این موضوع می‌تواند در بجنورد و سایر شهرهای کشور مورد توجه قرار گیرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید