Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@11:28:11 GMT

عبور شمار مبتلایان به کرونا از ۲۲۸ میلیون نفر +جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۶۷۷

عبور شمار مبتلایان به کرونا از ۲۲۸ میلیون نفر +جدول

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۸۲ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۲۸ میلیون و ۴۱۵ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۲۸ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۵۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۰۴ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۸۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۵۷ هزار و ۹۲۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۹۰۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۹۰ هزار و ۷۱۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۵ هزار و ۳۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۳۹۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۴۴ هزار و ۵۶۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۳ هزار و ۵۱۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۳۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۸۹ هزار و ۷۴۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه و ایران نیز به‌ترتیب با ۷ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۰۱، ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۲۵، ۶ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۱۰۵، ۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۰۰ و ۵ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۱۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۱۵۹ مبتلا و کلمبیا نیز با ۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۹۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۳۲ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۲۲۲، ۳۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۱۶۶ و ۲۰ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۱۰۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ویروس کرونا سلامت دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه دلیری مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به توانمندی‌های صادراتی ایران، گفت: نمایشگاه ایران اکسپو در دو دوره اخیر رویکرد جدیدی را ایجاد کرده و چهار دوره قبل این نمایشگاه پیش‌از فراگیری بیماری کرونا بود؛ از دوره قبل بنا شد تا مهمانان خارجیِ متناسب و متمایل به همکاری با ایران به این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران در گفت‌وگو رادیویی، افزود: کشوری مانند چین که دارای بازار بزرگی از واردات و صادرات است، حدود ۱۲۰ دوره نمایشگاه برگزار می‌کند و مخاطب مورد نظر خود را در اکثر نقاط جهان پیدا کرده و هم‌اکنون صدر تقویم نمایشگاه جهان است؛ علاوه بر این نمایشگاه واردات چین نیز طی ۶ دوره برگزار شد که این موضوع هم موقعیت مناسبی برای کشورش ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۸۵ درصد صادرات ایران در دو گروه کالایی محصولات نفت پایه و محصولات معدنی عنوان می‌شود که ایده آل کشور نیست؛ بنابراین برنامه‌ریزی‌ها باید به سمت تولید و صادرات کالاهای با ارزش افزوده بیشتری باشد و از خام فروشی بپرهیزیم و صادرات خدمات را هم در حد گسترده‌تری انجام دهیم.

دلیری در پایان عنوان کرد: برای ثبت برخی محصولات ایرانی به ویژه دارو در کشورهای مختلف و تأیید استانداردها باید همت بیشتری در حوزه بازاریابی نشان دهیم.

کد خبر 6097210 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر