Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:27:45 GMT

تیم ملی والیبال ایران به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۸۶۱

تیم ملی والیبال ایران به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ به میزبانی روسیه برگزار می‌شود. روسیه به همراه لهستان قهرمان سال ۲۰۱۸ مردان جهان، سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند.

۱۰ تیم نیز در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ها (از هر قاره ۲ تیم برتر) سهمیه جهانی می‌گیرند که تیم ملی والیبال ایران با شکست چین و صعود به دیدار نهایی، سهمیه جهانی خود را در چیبا قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ تیم هم بر اساس رده‌بندی جهانی سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی والیبال، سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ در روسیه را کسب خواهند کرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تبریک این موفقیت به مردم ایران به‌ویژه خانواده والیبال، گفت: تیم ایران دیگر نیازی به استفاده از رنک جهانی خود برای حضور در رقابت‌های مردان جهان را ندارد.

کد خبر 5307632 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال قهرمانی آسیا سهمیه جهانی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال تیم ملی والیبال ایران الهلال عربستان جام جهانی 2021 فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مردان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت