Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۸۲۷ برنامه در ۲۹۰ عنوان از ابتدای هفته دفاع مقدس در استان مرکزی اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سرهنگ محمد گودرزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس باید هر ساله گرامی داشته شود زیرا تضمین‌کننده عزت ملی و افتخار کشور است و دفاع مقدس نشان داد که در سایه اتحاد می‌توان در برابر دشمنان ایستاد و استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به شکست رهنمون کرد و پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروزی، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی و رشادت آحاد مردم در دوران دفاع مقدس است و پس از آن با هدایت‌های مقام معظم رهبری روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای جهان اسلام و ملت‌های مظلوم تبدیل شده که می‌توان در برابر استکبار جهانی ایستاد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: جنگ تحمیلی را دشمن برای نابودی انقلاب به راه انداخت که نه تنها انقلاب خاموش نشد بلکه سبب تبدیل شدن به الگویی برای مظلومان جهان شد.

گودرزی تصریح کرد: دفاع مقدس از تجربیات ناب و موفق گام نخست انقلاب اسلامی است که با الگوپذیری از آن در گام دوم انقلاب اسلامی هم برای جبران راه‌های پیموده نشده در گام نخست و هم تحقق آرمان‌های بیانیه گام دوم ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تجربه موفق دفاع مقدس از مصادیق میدان دادن به جریان انقلابی کشور است که در گام دوم باید به آن توجه شود، گفت: امروز شاهد آرایش تمام عیار جنگی دشمنان در مقابل نظام اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی و نفوذ اطلاعاتی هستیم.

67 برنامه شاخص برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گلستان اجرا می‌شود 40هزار پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی تجلیل می‌شوند 2500 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر اجرا می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: آرایشی که در آن تجهیزات و نیروهای کافی به کار گرفته شده تا نظام اسلامی را به تبعیت از استکبار وادار کند بنابراین در این شرایط باید با مبنا قرار دادن تجربیات دفاع مقدس و اجرا کردن الگویی همانند الگوی دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف در مقابل دشمن آرایش مناسب و بازدارنده ایجاد کنیم.

گودرزی عنوان کرد: بیش از 827 برنامه در 290 عنوان از ابتدای هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، رژه موتوری، نمایشگاه دفاع مقدس، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، ویژه برنامه زن و دفاع مقدس، برنامه شب شعر حوزه دفاع مقدس و سایر موارد از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در زمینه نهضت کمک مومنانه و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان بیش از 12 هزار جهادگر بسیجی در قالب گروه‌های جهادی نقش آفرینی می‌کنند که در هفته دفاع مقدس نهضت کمک مومنانه و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در دستورکار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا، دو شیفت شدن مراکز واکسیناسیون، برگزاری یادواره‌های شهدا و غیره از مهمترین برنامه‌های سپاه روح الله استان در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس در استان اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور