Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:01:21 GMT

خرید انواع دستگیره کابینت از شهر یراق

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۹۱۷

خرید انواع دستگیره کابینت از شهر یراق

اما چطور باید بهترین مدل های دستگیره کابینت و یراق آلاتی که به آن ها نیاز داریم را خریداری کنیم؟ برای خرید انواع مدل های دستگیره کابینت و هر نوع یراق آلاتی که به آن نیاز دارید می توانید به فروشگاه آنلاین شهر یراق به نشانی www.shahreyaragh.com مراجعه کنید.

انواع مدل های دستگیره کابینت در شهر یراق

در ساخت بسیاری از خانه های امروزی متریال های جدید و مدرن به کار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از انواع کابینت های طرح جدید مانند: کابینت های چوبی کلاسیک، طرح سنگ یا حتی کابینت های مینیمالیستی، همگی نیاز به دستگیره هایی مناسب و البته مستحکم دارند. شاید اگر شما هم سری به بازارهای این قبیل اجناس بزنید با طرح هایی تکراری مواجه شوید. این در حالی است که شما می توانید بهترین و مرغوب ترین انواع  دستگیره کابینت را با هماهنگی کامل با نوع کابینت خود، از فروشگاه آنلاین شهر یراق خریداری کنید.

در ضمن اگر در کنار وسیله مورد نظر، نیاز به هر گونه یراق آلات یا لولا های دیگر هم داشتید این فروشگاه می تواند تمامی نیاز های شما را به راحتی برآورده کند.

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه شهر یراق

 

در این دوران با توجه به همه گیری بیماری کرونا و هزینه بالای حمل و نقل شهری، دیگر مانند گذشته سر زدن به بازار های اصلی اجناس، چنان به صرفه نیست. در این میان، قیمت خریدهای حضوری هم با خرید آنلاین، تفاوت های قابل توجهی دارد از همین رو می توان گفت؛ خرید از فروشگاه هایی مانند شهر یراق، چندین مزیت مهم دارد. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی راحت و بدون مشکل به انواع دستگیره ها و یراق آلات جدید
دانستن مشخصات فنی و متریال هر نوع محصولی در این طیف، بدون مراجعه به مرکز خرید به شکل حضوری
قیمت مناسب تر
دسترسی به جدیدترین انواع دستگیره کابینت
دریافت در محل و کاهش هدر رفت زمانی برای پیدا کردن جنس مورد نظر

تاثیر دستگیره کابینت مدرن در دکوراسیون آشپزخانه

شاید بسیاری از افراد به این موضوع دقت نکرده باشند که خرید جزئیاتی مناسب می تواند خانه آن ها را تا چه میزانی مورد توجه قرار دهد یا آن که بر روی فضای داخلی آن ها اثرگذار باشد. برای درک بهتر این موضوع مثالی می زنیم:

تصور کنید شما تمام تلاش خود را کرده اید که خانه ای شیک ساخته و در این خانه آشپزخانه ای منحصر به فرد با وسایلی زیبا و مدرن قرار دهید. حالا زمان آن رسیده که جزئیاتی مانندِ دستگیره های کابینت یا حتی یراق آلات مربوط با قسمت های مختلف خانه را تهیه کنید.

حتماً کابینت های آشپزخانه شما برای خود نمایی بیشتر، نیاز به دستگیره های زیبایی دارند. خرید دستگیره کابینت درست به اندازه انتخاب طرح آن مهم است و می تواند اثرگذاری زیادی بر روی جلوه بصری خانه شما داشته باشد. همچنین یراق آلات مناسب و استاندارد می تواند به کارکرد بخش های مختلف خانه شما کمک زیادی کرده و در نهایت منزل شما را تکمیل کند.

در نهایت می توان گفت، در ساخت یک خانه نه تنها کلیات، بلکه جزئیات هم اهمیت زیادی داشته و استفاده از یراق آلات با کیفیت و جدید و همچنین خرید دستگیره کابینت های هماهنگ با طرح کابینت هم، در دید بصری خانه شما نقش به سزایی دارد.

مدرن‌ترین دستگیره های کابینت را از شهر یراق بخرید

اگر شما هم نسبت به دکوراسیون آشپزخانه خود حساسیت بالایی دارید و دوست دارید با خرید دستگیره های کابینت مدرن، به زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه خود کمک کنید بهتر است سری به فروشگاه آنلاین شهر یراق به نشانی www.shahreyaragh.com بزنید. شما می توانید در فروشگاه آنلاین شهر یراق علاوه بر خرید انواع مدل های دستگیره کابینت، انواع یراق آلاتی که به آن نیاز دارید را نیز خریداری کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیره کابینت شهر یراق زیبایی مدل های دستگیره کابینت دستگیره ها یراق آلات خانه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان