Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان در خارج از کشور، از حضور مستقل آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی پاکستان – کراچی حمایت می‌کند. نمایشگاه‌های بین‌المللی پاکستان – کراچی از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در حوزه‌های صنعت و ماشین آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر، خودرو و حمل و نقل و خودرو‌های برقی پاکستان – کراچی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های دانش بنیان ایرانی می‌توانند با حمایت صندوق نوآوری به صورت مستقل در این نمایشگاه حاضر شوند.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است. در این راستا واحد توانمندسازی صندوق در سال ۱۴۰۰ نیز حمایت خود را از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی ادامه داد.

میزان حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور مستقل این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های تایید شده، ۳۰ میلیون تومان در سال (حداقل ۳ نمایشگاه قابل استفاده) است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

علاقمندان برای ثبت‌نام و حضور در این نمایشگاه می‌توانند به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کنند.     برچسب ها: حمایت صندوق نوآوری ، حضور مستقل دانش بنیان‌ها ، نمایشگاه‌های کراچی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P6s

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حمایت صندوق نوآوری حضور مستقل دانش بنیان ها نمایشگاه های کراچی نمایشگاه های بین المللی شرکت های دانش بنیان حمایت صندوق نوآوری حضور مستقل شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان