Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عاشقی روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود: این میزان کشفیات به تشکیل ۵۸ پرونده قضایی و دستگیری ۵۵ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر منجر شده‌ است.

وی با تاکید بر سوء مصرف مواد مخدر، بیان کرد: سوداگران مواد مخدر با متزلزل کردن بنیان خانواده ضربه‌های جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌کنند و باید در پیشگیری و برخورد با آنان نهایت سختگیری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار عجب شیر نظارت مستمر و دوره‌ای بر کمپ‌های‌ ترک اعتیاد شهرستان را خواستار شد و اضافه کرد: نظارت مداوم بر این کمپ‌ها در ارتقای کیفیت خدمات و جلوگیری از برخی تخلف‌ها موثر خواهد بود.

معاون فرماندار عجبشیر: رسالت نهادهای فرهنگی در زمینه پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر بسیار سنگین است

وی ادامه داد: عوامل انتظامی و دستگاه‌های اجرایی تلاش خود را در جهت مبارزه با مواد مخدر انجام می‌دهند اما رسالت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی جامعه نیز در این زمینه بسیار سنگین است زیرا آگاه‌سازی و پیشگیری مهم‌ترین اصل در مصون نگهداشتن جامعه از مواد مخدر است.

معاون فرماندار عجب شیر بر لزوم مبارزه جدی با توزیع‌کنندگان موادمخدر به عنوان سوداگران مرگ تاکید کرد و افزود: مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی این شورا در سطح شهرستان است.

به گزارش ایرنا برخی از پژوهشگران اصول پیشگیری از اعتیاد را به سه دسته کلی آگاهی، آموزش و مشاوره تقسیم کرده‌اند که هر سه دسته نقش نهادهای فرهنگی در این زمینه را بیش از پیش مشخص می‌کند.
 

برچسب‌ها مواد مخدر مراغه عجب شیر ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر مراغه عجب شیر مواد مخدر مراغه عجب شیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر