Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در جریان سفر به تاجیکستان و ضمن بازدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این کشور از آمادگی برای همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی وزارت «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در جریان بازدید حجت الله عبدالملکی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تاجیکستان، عبدالغفار رحمان زاده قائم مقام وزیر محنت، مهاجرت و شغل اهالی جمهوری تاجیکستان، فرایند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به جوانان، بزرگسالان و چگونگی صدور گواهی نامه‌های آموزشی و اشتغال افراد آموزش‌دیده را در این کشور تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی در جمهوری تاجیکستان ۱۰۱ رشته شغلی از سوی مراکز دولتی آموزش داده می‌شوند.

وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» همچنین از کارگاه‌های آموزش جوشکاری، زرگری، سنگ تراشی، مکانیک خودرو، خیاطی و... تاجیکستان بازدید کرد.

عبدالملکی در جریان این بازدید، از آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.   بیشتر بخوانید: تبادل نیروی کار ماهر و متخصص بین دو کشور ایران وتاجیکستان   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیر تعاون دیدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیر تعاون دیدار کار و رفاه اجتماعی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حوادث ناشی از بخش ساختمان افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارگران، بر لزوم اهمیت ایمنی و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند.
ستاری با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شود.
وی گفت: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگترین آن واحد نئوپان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال، تعهد اشتغال شهرستان خلخال در سال ۱۴۰۲ را یک ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اولویت با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.ستاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار کل شهرستان با ۱۱ دستگاه حمایتی و ۴ دستگاه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات