Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین که بعدازظهر شنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: واکسیناسیون در تمام شهرهای استان قزوین برای همه افراد بالای ۱۸ سال با سرعت در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پس از سفر وزیر بهداشت، واکسیناسیون کارگران استان که بالغ‌بر ۱۶۰ هزار نفر هستند در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون به رکورد ۲۹ هزار و ۵۰۰ واکسن در یک روز رسیده‌ایم که این عدد از میانگین کشوری بالاتر است.

نامدار تصریح کرد: امروز ۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم به استان تحویل داده شده است و طی هفته نیز هر روز یا یک روز در میان ۲۰ الی ۳۰ هزار دوز واکسن به دست ما می‌رسد.

این مسئول تبیین کرد: هم‌اکنون موفق به عبور از پیک پنجم کرونا شدیم و استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است و در وضعیت نارنجی هستیم، در پیک پنجم بالغ‌بر ۹۵ درصد بیماران درگیر سویه دلتا بودند.

وی اعلام کرد: مرگ‌های کرونایی روزانه در استان تک‌رقمی شده و میزان بستری‌ها نیز کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: تاکنون بیش از ۹ هزار خدمت پزشکی در منزل به بیماران استان ارائه شده که با توجه به پایلوت بودن قزوین در این موضوع عدد قابل‌توجه است.

وی عنوان کرد: ۷۶ درصد واکسن‌های تزریقی در استان سینوفارم، ۱۲ درصد واکسن‌ها آسترازنکا، ۱۰ درصد برکت، ۳ دهم درصد اسپونتیک و تعداد کمی بهارات بوده است.

نامدار خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در استان از بهمن‌ماه ۹۹ آغاز شده و تاکنون تعداد تزریق واکسن به عدد ۳۲۱ هزار رسیده است و پیش‌بینی ما این است که در شهریور ماه ۳۷۰ الی ۳۸۰ هزار واکسن تزریق کنیم.

وی یادآور شد: کسانی که هر دو دوز را دریافت کرده‌اند، به ۲۱ درصد رسیده است.

کد خبر 5307751

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان نامدار قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین واکسن کرونا آسترازنکا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان سیستان و بلوچستان ایلام واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند