Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:08:13 GMT

فوتی‌های کرونایی چهارمحال و بختیاری به ۱۵۱۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۸۶۶

فوتی‌های کرونایی چهارمحال و بختیاری به ۱۵۱۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید شیرانی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باختند، اظهار کرد: هم‌اکنون ۵۳ بیمار مبتلا به کرونا با شرایط بحرانی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۳۷۲ نفر عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۱۱ هزار و ۳۷۴ مورد نمونه‌گیری انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۸۵۵ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند، افزود: مجموع فوتی‌ها در استان به هزار و ۵۱۸ نفر رسید.

شیرانی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۷۵ هزار و ۵۳۱ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5307616

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مجید شیرانی آمار کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان سیستان و بلوچستان ایلام واکسیناسیون چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری