Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید بازی فردای تیمش با میلان، یکی از مهمترین بازی‌های فصل است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش پس از شروعی ناامیدکننده در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا، فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم همین رقابت‌ها پذیرای میلان هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: این یکی از مهمترین بازی‌های فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان در سال‌های اخیر دارای اقتدار شده و به ثبات رسیده است. ما باید عملکرد خوبی را از خود در بازی فردا به نمایش بگذاریم. ما در حال پیشرفت هستیم، با هم کار می‌کنیم و باید بردی که چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به دست آوردیم را تداوم ببخشیم.

وی در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: تردیدهایی در مورد ترکیب اصلی دارم که آن را حل خواهم کرد چون ما پیش از تعطیلات بعدی بابت بازی‌های ملی، بازی‌های زیادی در پیش داریم. مهم این است که همه احساس کنند که در تیم نقشی دارن و هر موقع که فراخوانده شدند، آماده کمک به تیم باشند. ما عالی کار می‌کنیم و فردا یک بازی خوب به لحاظ فنی در پیش داریم. میلان به لیگ قهرمانان بازگشته و چهارشنبه شب در تقابل با لیورپول بسیار باشخصیت بازی کرد.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: فردا بازی مهم و فوق‌العاده‌ای است، درست مثل تقابل‌های همیشگی یوونتوس و میلان. این بازی برای میلانی‌ها مهمتر از ماست و فکر می‌کنم اولین نشانه‌های مدعیان قهرمانی از ماه نوامبر نمایان می‌شود که فکر می‌کنم تا آن موقع در جایگاه متفاوتی در جدول باشیم.

رایولا: احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس وجود دارد

آلگری در پایان خاطرنشان کرد: سری A حالا متعادل‌تر شده است و فکر نمی‌کنم تیمی کار راحتی در پیش داشته باشم. به سادگی می‌شود در این لیگ امتیاز از دست داد، اما در عین حال می‌شود اوضاع را درست کرد. ما قطعاً فردا بازی خوبی از خود ارائه خواهیم داد.

تیم‌های یوونتوس میلان در حالی از ساعت 23:15 فردا به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر روسونری با  9 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و بانوی پیر با یک امتیاز در مکان شانزدهم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری سری A میلان یوونتوس آلگری سری A میلان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد

۳۸ میلیون یورو و ۰ دقیقه بازی در سری آ.

ماتیا کالدارا مدافع ۲۹ ساله ایتالیایی به زودی هم زمان با پایان یافتن قرارداد خود به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا می شود.

کالدارا در تابستان ۲۰۱۹ با مبلغی در حدود ۳۸ میلیون یورو از یوونتوس به میلان پیوست (معاوضه با بونوچی) اما دوران حضور او در پیراهن روسونری بسیار ناامیدکننده بود، بطوریکه می توان کالدارا را بدترین خرید تاریخ میلان دانست. او هرگز برای میلان در سری آ به میدان نرفت و طی این سال ها فقط ۲ بازی در کوپا ایتالیا و لیگ اروپا برای این مدافع با پیراهن روسونری ثبت شده است. مصدومیت های پیاپی عملا دوران حرفه ای کالدارا را تحت تاثیر قرار داد. او در این مدت به طور قرضی برای آتالانتا، اسپتزیا و ونتزیا به میدان رفت. نام کالدارا در لیست پیولی برای فصل جاری دیده می شد اما حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به او نرسید.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان