Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:49:53 GMT

دلواپسان و راننده قبلی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۴۰۲۶

دلواپسان و راننده قبلی

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری، فعال اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت: «این روزها اصلاح‌طلبان مضمون کوک کرده‌اند که این جماعت دلواپس، حالا که خودش به قدرت رسیده، هم با برجام رفیق شده و هم با آژانس بین‌المللی هسته‌ای کنار آمده و عن‌قریب است که FATF را هم بپذیرد و در مذاکرات وین هم کوتاه بیاید. 

بر فرض که چنین باشد، چه جای شماتت؟ خب دوستان دلواپس هم انسان‌اند و جایزالخطا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی حرفی زده‌اند اشتباه و کاری کرده‌اند غلط. انتظار داشتید تا ابد نادرست ره بپیمایند و به ته دره سقوط کنند؟ جلوی اشتباه را از هرجا بگیری غنیمت است. 

وانگهی جماعت دلواپس تصور می‌کرد علت اینکه ماشین سیاست و اقتصاد و فرهنگ و خیلی چیزهای دیگر ریپ می‌زند و لاستیک‌سایی دارد و جعبه‌دنده‌اش صدا می‌کند و بوقش صدا ندارد و اگزوزش دود بسیار دارد، به دلیل آن است که راننده‌اش ناشی است. حالا که فرمان دست خودش افتاده فهمیده است عیب از راننده قبلی نیست. عیب از ماشینی است که  در جاده‌سنگلاخ دویده و حالا به این روز افتاده است. 

راننده فعلی به عقلش رسیده که باید اولا جاده را هموار کرد و بعدش ماشین را به تعمیرگاه برد. آن وقت است که می‌شود راننده قبلی را قضاوت کرد. 

چه بسا راننده فعلی بعد از رفع نقایص اعتراف کند راننده قبلی چقدر کاربلد بود که با همه عیوب، ماشین را در جاده حفظ کرد و نگذاشت چپ کند یا به دره بیفتد.»

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا محمد مهاجری FATF ایران مذاکرات وین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا راننده قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • (ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • فیلم| متفرق‌کردن معترضان اسرائیلی با ماشین آب‌پاش
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است