Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه خراسان‌شمالی اظهار کرد: ساخت بیمارستان در رازوجرگلان نیاز به پیگیری مسئولان دولتی دارد و قرارگاه خاتم‌الانبیا مجری طرح است و آمادگی اجرای طرح را دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰، برنامه‌های این هفته با شعار « ما مقتدریم» اجرایی خواهد شد زیرا بعد از ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این اقتدار به اثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با اشاره به اینکه دشمنان بعد از انقلاب، انواع تهدیدها و توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا کردند، گفت: ترورها، بمب‌گذاری‌ها، اغتشاشات در برخی نقاط کشور به راه انداختند که تمامی این اعمال برای مقابله با نظام نوپای انقلاب عملی کردند اما موفق نشدند، لذا رژیم صدام را بازیچه قراردادند و رژیم بعث با چراغ سبز آمریکا در سال ۵۹ به مرزهای ایران حمله کرد.

وی یادآور شد: نقش ویژه حضرت امام (ره) که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز باایمان به خدا، توکل و یاری مردم باعث پیروزی شد، در دفاع مقدس نیز تمامی اقشار مختلف مردم راهی جبهه‌ها شدند و حضور مردم درصحنه، دشمن را شکست دادند.

سردار فرجی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ، این است که ایران نباشد و چون ما مقتدر هستیم، پیروز میدانیم.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال نابودی نظام و تصرف خاک‌های کشور بود که نتوانست و دفاع مقدس مرهون خانواده‌های شهدا، شهدا، جانبازان و ایثارگران است که این پیروزی را به ارمغان آوردند.

این مقام نظامی خاطرنشان کرد: آرامش، امنیت امروز کشور را مدیون ایثار و رشادت‌ها جانبازان، رزمندگان و شهدا هستیم، لذا باید قدردان آن‌ها باشیم.

سردار فرجی گفت: امروز اگر کشور ایران در منطقه، ایران، انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی و جهادی را توسعه و به خارج از مرزها رسانده، حاصل تلاش هشت‌ساله رزمندگان است که امروز علاوه بر اقتدار و امنیت کاملی داریم، کشورهای منطقه هم به کمک ما نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مظلومان جهان به انقلاب اسلامی است، ادامه داد: انقلاب ایران متعلق به تمام ملت‌های مظلوم منطقه است و به تأسی از انقلاب ایران، در کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، عراق تفکر بسیجی و جهادی شکل‌گرفته است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: استکبار جهانی، ضرب شصت جمهوری اسلامی را درصحنه‌های مختلف چشیده است و این نشان‌دهنده اقتدار نظام است.

وی یادآور شد: نکته قابل‌توجه جنگی است که دشمن امروز آن را به راه انداخته و به وسعت سرزمین ایران شکل‌گرفته است، زمان این جنگ به‌صورت تمام‌وقت است و این جنگ در ظاهر خون‌ریزی ندارد اما تلفاتش از جنگ نظامی بیشتر است و آن جنگ ادراکی است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه با اشاره به اینکه ۲۱ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی تدارک دیده‌شده است، گفت: برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، نظامی، ورزشی، سازندگی برنامه‌ریزی‌شده است.

سردار فرجی اظهار داشت: برنامه‌های محوری این هفته شامل دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ۱۰۰ یادواره شهدا، تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان، نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار، عطرافشانی مزار شهدا، رژه موتوری یگان ویژه، توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی، اجرای طرح اطعام حسینی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی، توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم، افتتاح ۲۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر استان بوده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی بیمارستان رازوجرگلان قرارگاه خاتم الانبیا هفته دفاع مقدس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر