Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رقیب اتریوم همچنان به روند صعودی خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. ارز دیجیتال AVAX یا همان آوالانچ با رشد ۱۶ درصدی خود در شبانه‌روز گذشته بازدهی هفتگی خود را به بیش از ۵۰ درصد رساند.

بر اساس آمار بدست آمده از کوین‌گیکو، آوالانچ در این هفته با رسیدن به سطح ۶۸ دلار و ۳۴ سنتی، به بالاترین سطح تاریخی خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در حال حاضر این ارز دیجیتال زیر ۷۵ دلار در حال معامله است.

آوالانچ با ارزش بازار ۱۶٫۴ میلیارد دلاری رتبه یازده را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داده است.

بنیاد آوالانچ اخیرا اعلم کرد که این شرکت پروژه ۲۳۰ میلیون دلاری فروش خصوصی توکن را به برخی شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارایی بلاکچین، صندوق‌های سرمایه‌گذاری کریپتو، سرمایه‌گذاران فرشته و دفاتر خانوادگی نظیر پلی‌چین کپیتال و آروز کپیتال تکمیل کرده است.

این بنیاد در نظر دارد که این پول را برای توسعه سیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi)، کاربردهای بنگاهی و موارد دیگر روی بلاکچین عمومی آوالانچ اختصاص دهد. این فروش در ماه ژوئن تکمیل شده بود.

امین گون سیرر، رئیس بنیاد آوالانچ می‌گوید: « با وجود اینکه آوالانچ نسبت به همتایان خود بسیار جوان‌تر است اما در مسیر درست قرار گرفته و پتانسیل آنرا دارد که تامین مالی غیرمتمرکز و نهادی را روی بلاکچین خود توسعه دهد.»

پژوهش اخیر شرکت سرمایه‌گذاری پرخطر آوتلیر ونچر نشان می‌دهد، آوالانچ در یک سال گذشته در فعالیت‌های توسعه‌دهندگان رشدی خیره‌کننده داشته است.

منبع: تجارت نیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ارز دیجیتال اتریوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟

یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدودها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

مرتضی افقه استاد اقتصاد و کارشناس مسائل اقتصادی در تسنیم با بیان اینکه اقتصاد کشور به میزان فروش نفت؛ ارتباطات خارجی و مسائل سیاسی وابسته است، اظهارداشت: هر تحول سیاسی که منجر به تغییر در روابط خارجی و تجارت شود بر بازار ارز اثر می‌گذارد.

وی افزود: درگیری‌های سیاسی ایران و همچنین تنش‌های منطقه باعث افزایش انتظارات تورمی و در نهایت رشد نرخ ارز شد؛ اما زمانی که مردم و فعالین اقتصادی از کاهش تنش و شوک‌ها سیاسی اطمینان پیدا کردند نرخ ارز روند نزولی خود را آغاز کرد.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدودها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

وی افزود: افزایش یا کاهش نرخ ارز در بلند مدت به احتمال وقوع یا عدم وقوع شوک‌های سیاسی بستگی دارد، البته خوشبختانه طبق گزارش‌های اعلام شده از سوی مراجع رسمی فروش نفت افزایش یافته؛ بنابراین دست بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز باز است.

افقه بیان کرد: بانک مرکزی در سمت عرضه با مشکلی مواجه نیست؛ بنابراین می‌تواند سیاست‌های مناسبی را در بازار ارز اتخاذ کند؛ البته هم‌اکنون نیز با اقدامات خوب بازارساز و کاهش تنش‌های سیاسی شاهد اُفت قیمت دلار هستیم.

این استاد دانشگاه درباره نقش دلالان و سفته بازان در افزایش نرخ ارز در یک ماه گذشته گفت: زمینه فعالیت سفته بازان و سوداگران با رخ دادن تنش و شوک‌های سیاسی بیشتر می‌شود یعنی زمانی که ایران با مسائل سیاسی رو به رو است عده‌ای از این فضا برای دلالی و بالا بردن نرخ ارز به منظور به دست‌آوردن عایدی استفاده می‌کنند؛ بنابراین 

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید