Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:24:12 GMT

مشکلات روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۴۷۳۶

مشکلات روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس بررسی شد

در این  نشست ۶۴ نفر از ساکنان روستای فرخ آباد زیبادشت  با رعایت پروتکل های بهداشتی  مسایل و مشکلات منطقه خود را با مسوولان در میان گذاشتند.

استاندار البرز گفت:  بر اساس برنامه ریزی ها، اولویت دیدارهای مردمی  با روستاها و مناطق کمتر برخوردار است.

عزیزاله شهبازی افزود: امروز طبق برنامه ریزی از یکی از روستاهای بزرگ استان که تنها روستای شهرستان فردیس است بازدید به عمل آمد و  این روستا  با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت وضعیت مناسبی نسبت به سایر روستاهای استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مسایل و مشکلاتی که توسط رییس شورای اسلامی روستای فرخ آباد زیبادشت و همچنین سایر افراد مطرح شده ،  نگران کننده نبود.

استاندار البرز گفت:  اجرای طرح هادی، استفاده بهتر از خدمات بهداشتی و درمان، استقرار پاسگاه انتظامی و سایر درخواست های روستای فرخ آباد زیبادشت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهبازی  افزود: دستورات از طریق مدیران کل استان البرز ارائه شد و فرماندار فردیس هم ظرف یک ماه آینده مامور خواهند بود که صحبت هایی در این نشست شد و مصوباتی که سفر به همراه داشت به استانداری  و مردم روستای فرخ آباد زیبادشت گزارش دهد.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  البرز فردیس توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس البرز فردیس توسعه روستایی روستای فرخ آباد زیبادشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای حسین آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: حسین آباد، روستایی از توابع شهرستان جم با ۵۲ خانوار و جمعیت ۱۷۶ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستاهای اقماری آن به نام دره چاه با ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۱۷ نفر، چم چشمه با ۸۴ خانوار و ۳۳۱ نفر، نیلاب ۳۸ خانوار و ۱۴۳ نفر، بندانو ۶۹ خانوار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای چاه پهن، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، هدف این اداره کل را مرتفع نمودن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروز رسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اعلام کرد.

کد خبر 6094261

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود