Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-26@07:45:20 GMT

بازدید وزیر نفت از تأسیسات و مناطق عملیاتی صنعت نفت در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۴۷۸۱

‍‍‍‍‍‍

شانا _ گروه فیلم: جواد اوجی، وزیر نفت روز جمعه (۲۶ شهریورماه) در سومین سفر خود، عازم اهواز شد و از تأسیسات و مناطق عملیاتی صنعت نفت استان خوزستان بازدید کرد. وی در این بازدید آمادگی ایران را بر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اعلام و بیان کرد: بحث حداکثر برداشت نفت از میدان‌های مشترک را در برنامه داریم، ما با بیش از ۱۵۳ میلیارد بشکه نفت قابل استحصال، ظرفیت خوبی برای برداشت از این مخازن و میدان‌های نفتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجی همچنین در نشستی با حضور نمایندگان استان خوزستان دستور تأمین ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های اجرایی بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی و پرداخت آنها تا پایان امسال را صادر کرد.

دریافت 34 MB

منبع: شانا

کلیدواژه: جواد اوجی وزیر نفت خوزستان غرب کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان