Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر اوجاقی، سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسمومیت ورزشکاران این تیم با آب‌های معدنی در لیگ ووشو اظهار کرد: در ابتدا فکر کردیم بازیکنان ما دچار مسمومیت غذایی شده اند که حالشان بد شده است، اما بعد متوجه شدیم که آب معدنی‌ها باعث شدند که ورزشکاران ما دچار دل درد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آب معدنی‌های آلوده به فدراسیون ووشو و رستوران مربوط نمی‌شود. این آب‌ها را تیم پارس جنوبی تهیه کرده بود و در اختیار رستوران قرار داد تا به ورزشکاران بدهد.

اوجاقی درباره این که آب معدنی به چه صورت ورزشکاران را دچار مسمومیت کرده است، گفت: درصد کلر آب معدنی بالا و پایین شده بود و همین موضوع باعث شد که ورزشکاران تیم ما دچار مسمومیت شوند.

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی جم درباره وضعیت جسمانی ورزشکاران گفت: چند ورزشکار ما دچار دل درد شده بودند که تصمیم گرفتیم مسابقه ندهند و اکنون حالشان خوب است.

او بیان کرد: نتیجه نگرفتن تیم ما در لیگ ووشو به آب معدنی‌های  آلوده مربوط نیست. تیم ما در لحظه آخر بسته شد و من و سرپرست تیم به علت مسائل مالی نتوانستیم بازیکنان بهتری بگیریم. به هر حال سازمان ورزش پارس جنوبی در ۲ سال گذشته شرایط مالی خوبی نداشته است و همین موضوع باعث شده که تیم را دقیقه نود ببندیم. بازیکنان تیم ملی در ترکیب تیم ما حضور نداشتند و بازیکنان بومی و کم تجربه را در اختیار داشتیم.

اوجاقی درباره سطح مسابقات لیگ ووشو اظهار کرد: لیگ ووشو در سال گذشته برای اولین بار متمرکز برگزار شد و مسابقات کیفیت بالایی داشت. امسال هم با توجه به شرایط کرونایی، مسابقات از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته بهتر برگزار شدند. تیم‌ها از لحاظ شرایط فنی سرحال‌تر بودند و بهتر کار کردند. ورزشکاران هم به علت حضور در مسابقات مبارزه جنگجویان ووشو (WWF) تمرینات خود را منظم برگزار کرده بودند و همین موضوع باعث شد که سطح فنی لیگ بالا باشد.

بیشتر بخوانید

تیم دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر ووشو شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو لیگ ووشو پارس جنوبی جم پارس جنوبی لیگ ووشو آب معدنی ما دچار باعث شد تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد