Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز(شنبه) به ریاست مخبر معاون اول رییس جمهوردر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. 

مخبر در این جلسه پس از استماع گزارش دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص کاهش موارد ابتلا به کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سراسری، از تلاش‌های انجام شده در زمینه تهیه و تامین واکسن و نیزافزایش تولید داخلی قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وانجام واکسیناسیون شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فرایند تامین اعتبار برای تهیه واکسن، گفت: بخش زیادی از این روند در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی افزود: با تلاش و فداکاری کادر پزشکی و پیگیری مسئولان در زمینه تهیه واکسن داخلی و خارجی، کشور در حال عبور از پیک پنجم کروناست.

رییسی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا نیزدر گزارشی به رکورد شکنی‌های پی درپی درانجام واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میزان ابتلا به کرونا درسراسر کشور شیب نزولی گرفته و امیدواریم در روز‌های آینده شاهد کاهش تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی استان‌ها و شهر‌های کشور، اظهار داشت: در حال حاضر تنها ۵۷ شهر کشور در شرایط قرمز قرار دارد و از هفته گذشته تا به الان ۱۲ شهر به رنگ آبی درآمده است.

بیشتر بخوانید: وزیر کشور: بسیاری از استان‌ها از پیک پنجم کرونا عبور کرده‌اند

انتهای پیام/

برچسب ها: معاون اول رئیس جمهور کرونا در ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور کرونا در ایران ستاد ملی مقابله با کرونا معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند

معاون اول رییس جمهور گفت: ایران و زیمباوه باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری های دو کشور تهیه و پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه های همکاری های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری های دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه ها و قراردادهای امضاء شده هر چه سریع تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می توانند با تعمیق روابط خود تحریم های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت های ایران در زمینه های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود