Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت‌نشینی های پیاپی بورخا مایورال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رم در حالی فردا شب از سری مسابقات هفته چهارم سری آ به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت که شاگردان ژوزه مورینیو با کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های قبلی صدر جدول را به خود اختصاص داده اند و به طور قطع با هدف پیروزی و تثبیت صدرنشینی پا به دیدار برابر هلاس ورونای ته جدولی خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پیش از دیدار برابر ورونا گفت: " ما باید در هر بازی نقاط قوت خود و مشکلاتی که داشته ایم را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم. مطمئنا می‌توانیم از نظر کیفیت فوتبالی و کارهای دفاعی عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم. حقیقت این است که با وجود کسب نتیجه خوب برابر زسکا صوفیه آن ها در دقایقی از بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند."

 

 

 

 

بعد از اخراج دی فرانچسکو، هلاس ورونا فردا با سرمربی جدید خود یعنی تودور به مصاف رم خواهد رفت. مورینیو درباره اخراج دی فرانچسکو گفت: "من نمی توانم در مورد باشگاه های دیگر اظهار نظر کنم. فقط می توانم به عنوان یک همکار بگویم که دیدن اخراج زودهنگام مربیان ناامید کننده است. ورونا از سه بازی صفر امتیاز دارد اما تیمی است که می تواند مقابل اینتر و بولونیا نتیجه بگیرد."

 

نیمکت‌نشینی بورخا مایورال: "متاسفانه فیفا به من اجازه نداده که 12 بازیکن را به زمین بفرستم. مایورال فوق العاده حرفه‌ای است. او باهوش است و خونسردی بالایی در مقابل دروازه دارد. من الدور و تامی را هم دوست دارم. با این حال نهایتاً به بورخا نیز فرصت خواهد رسید."

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم رئال مادرید بورخا مایورال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم رئال مادرید بورخا مایورال ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • ببینید | ازدواح سرمربی سپاهان با یک دختر ایرانی؛ ژوزه مورایس مسلمان شد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!