Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:43:12 GMT

ساماندهی وضعیت ظاهری قم مرد میدان می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۵۲۲۱

ساماندهی وضعیت ظاهری قم مرد میدان می‌خواهد

به گزارش عصر شنبه مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم افزود: کسی که نمایندگی دولت را در قم قبول می‌کند باید دغدغه خاص و ویژه نسبت قم داشته باشد و نظارت و کنترل کامل بر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه فرهنگی را ویژه‌تر دنبال کند.

وی ادامه داد: در حرکتی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی وضعیت ظاهری قم دنبال می‌شود، جای یک کار علمی و پژوهشی و رسیدن به علل مخاطرات اجتماعی خالی بود که به لطف خدا با آماده شدن سند پایش و رصد، کار سرنوشت‌سازی در شهر قم صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یک کار عملیاتی است و بخشی از آن با دعوت و نصیحت انجام می‌شود و بخش دیگر نیازمند فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

سعیدی یکی از راهکارهای مهم رفع مشکلات حوزه حجاب و عفاف را پاسخگویی به شبهات این حوزه دانست و عنوان کرد: ما باید با توجه به حجم گسترده تبلیغات علیه حجاب در فضای مجازی پاسخگوی جوانان باشیم تا جوانان ما در دوراهی و دوگانگی قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار، به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اهم فعالیت‌های نیروی انتظامی ازجمله تهیه و تنظیم سند پایش و رصد قم در ۵ ماه گذشته پرداخت.

سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به تشکیل چندین کارگروه ویژه ازجمله کارگروه رصد و پایش در قرارگاه ۱۹ دی افزود: ۹ آسیب ویژه استان در این تحقیق پایش شده و وظایف هر دستگاه در برخورد با این معضلات اجتماعی به‌صورت مجزا تعریف‌شده است که در این مرحله نیازمند همکاری و یکپارچگی بین دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

برچسب‌ها حرم حضرت معصومه (س) قم سید محمد سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س قم سید محمد سعیدی حرم حضرت معصومه س قم سید محمد سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه حفاری تونل‌های مترو اظهار داشت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

وی افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول 14.5 کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری 4 کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین(ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این رادارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج