Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان امروز در در جلسه مشترک اعضای شورای شهر تبریز با نمایندگان مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه اولویت بندی موضوعات باید در دستور کار باشد، اظهار داشت: اشکالی که در سیستم وجود دارد این است که نقشه‌ای برای شهرسازی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: برای مثال نقشه کشی برای شهر کار کارشناسی است و نمی‌توان گفت باشد یا نه، در پزشکی نیز ۱۵  سال درس می‌خوانیم‌ اما فقط  کسی که جراح قلب است می تواند در این زمینه اظهار نظر پزشکی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت:  باید قبول کنیم نظرات را به کارشناسان ارجاع کنیم‌ و در این میان حق نداریم نظرات کارشناسی را رد کنیم.

وی افزود: مسائل شهری بسیار پیچیده است اگر می‌خواهیم موضوعات را ‌حل کنیم باید به کارشناسان احترام بگذاریم.

مسعود پزشکیان گفت: پیشنهاد می‌کنم نقشه وجود داشته باشد، در تمام اقدامات باید عالمانه عمل کنیم اگر غیر عالمانه عمل کنیم مشکل حل نمی‌شود.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: با جلسه سه ماهه نمی‌توان مشکل را حل کرد من حاضرم هر هفته در جلسات باشم و مشکلات شهری را از دولت پیگیری کنم اما باید نقشه راه وجود داشته باشد و اختلافات کنار گذاشته شود و با همکاری مشکل را حل کنیم.

وی بیان داشت: در زمینه همکاری برای حل مشکلات حاشیه نشینی در حوزه بهداشت و درمان در خدمتم اعضا شورای اسلامی شهر تبریز هستم.

انتهای پیام/60034
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز مجلس پزشکی اولویت بندی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس مسعود پزشکیان شورای شهر تبریز شهرداری تبریز حاشیه نشینی تبریز شهرسازی تبریز آذرشهر نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • این داروها عامل میگرن هستند
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم