Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:06:51 GMT

کلوپ: نمی‌دانید چقدر قدردان محمد صلاح هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۵۸۳۶

کلوپ: نمی‌دانید چقدر قدردان محمد صلاح هستم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از کیفیت محمد صلاح، ستاره مصری تیم خود پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در خانه خود نمایش درخشانی برابر کریستال پالاس ارائه داده و با سه گل این تیم را شکست داد تا صدرنشین لیگ برتر لقب بگیرد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول بعد از این مسابقه مدعی شد پالاس تیم باکیفیتی است و این یکی از دشوارترین برتری های پرگل تیمش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ گفت: "بازی کردن در روز شنبه پس از دیدارهای روز چهارشنبه به شدت دشوار است. ما گلهای فوق العاده ای در این دیدار به ثمر رساندیم. ما امروز به لطف پیت کراویتز و تیم تجزیه و تحلیل لیورپول از ضربات ایستگاهی خود به خوبی استفاده کردیم.

 

 

بعد از پایان مسابقه به بازیکنان لیورپول گفتم این یکی از دشوارترین برتری های 0-3 ما بود. پالاس به خوبی در این دیدار دفاع می کرد و ما برای کسب پیروزی با تمام توان در میدان ظاهر شدیم. من به بازیکنان لیورپول گفتم که این یکی از آن بازی هایی است که ما نیاز داستیم حتما برنده شویم.

 

از نظر من جیمز میلنر بهترین بازیکن بازی بود. او استثنایی و فوق العاده بازی می کرد و مانند یک بازیکن جوان در میدان ظاهر شد. ما قصد نداشتیم ترنت الکساندر آرنولد را ترکیب بیرون بگذاریم. او صبح امروز و بعد از صرف صبحانه احساس خوبی نداشت، اما حداقل اطمینان داریم او به ویروس کرونا مبتلا نشده است. شما باید در این لحظات منطقی باشید و آرنولد را به خانه بفرستید. پالاس تیم باکیفیتی است و طبیعی بود که ما در برخی دقایق از مسابقه به درخشش آلیسون بکر هم نیاز داشته باشیم. در مجموع من از اتفاقات جریان مسابقه رضایت دارم.

 

درخشش محمد صلاح؟ چه بازیکنی، چه انسانی، چقدر حرفه ای. نمی توانید باور کنید ما چقدر قدردان زحمات محمد صلاح هستیم.

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون