Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید در یک بازی نزدیک و پربرخورد به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش ایلنا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا یعنی اتلتیکومادرید امروز در چارچوب یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پنجم میزبان اتلتیک بیلبائو بود که در پایان این جدال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اولین موقعیت مهم بازی در دقیقه ۱۵ رخ داد؛ جایی که اتلتیکو مادرید می‌توانست توسط آنتوان گریزمان به گل اول دست پیدا کند اما ضربه بد این بازیکن نتیجه ای در برنداشت تا بازی با همان تساوی بدون گل در ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم با عملکرد بهتر اتلتیکو مادرید آغاز شد و این تیم حملاتی را روی دروازه بیلبائو ترتیب داد که البته نتیجه خاصی در پی نداشته تا بازی با همان تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

اما مهم‌ترین اتفاق بازی در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ جایی که ژائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید در ابتدا یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد. با این حال فلیکس بعد از این کارت زرد به شدت نسبت به تصمیم داور معترض شد و همین مسئله کارت زرد دوم و اخراج از بازی را برای او در پی داشت.

در ادامه بازی اتلتیک بیلبائو تلاش کرد با توجه به یک یار بیشتر خود به گل برتری دست پیدا کند اما حملات این تیم نتیجه ای در پی نداشت و دفاع حساب‌شده اتلتیکو نیز کار آنها را دشوار کرد تا نهایتاً بازی با همان تساوی بدون گل به پایان برسد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو اتلتیکو مادرید اتلتیک بیلبائو اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید اتلتیک بیلبائو تساوی بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم