Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی مسئول بسیج سازندگی فارس در دیدار با جهادگران و شورای جهادی ناحیه آباده طشک، ضمن بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کره‌ای "سرچهان و شهرک الزهرا"، تاکید کرد: باید برای رشد و توانمندسازی علمی و فرهنگی جهادگران برنامه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جهادگران به مردم که به فرموده امام راحل، ولی نعمتان انقلاب هستند، خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین باید از جهات مختلف توانمند باشند.

قزل سفلی همچنین حضور جوانان مؤمن و انقلابی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف را مصداق واقعی فتح خرمشهر دانست و به فرموده رهبری مبنی‌بر اینکه " فتح خرمشهر‌ها در پیش است" اشاره و این جمله را مصداقی برای فعالیت‌های جهادی اعلام کرد.

او برای تایید این سخن خود به بخشی از فعالیت‌های جهادگران در طول مدت مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: آیا حضور در میدان جهادگران و حل کردن مشکل ماسک در کمتر از ۸۹ روز غیر از فتح خرمشهر‌های جدید است؟ یا در مصداقی دیگر هنگامی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد که هر پرستار به ۸ بیمار خدمت‌رسانی می‌کند، لذا کادر درمان خسته شده‌اند و حضور جهادگران در طرح همیار بیمار این کار را به هر پرستار برای ۲ بیمار رساند؛ آیا این موارد غیر از فتح خرمشهر‌های دیگر است؟

مسئول بسیج سازندگی فارس به مصداقی دیگر از فعالیت جهادگران اشاره و عنوان کرد: در تغسیل متوفیان کرونایی که حتی برخی مواقع خانواده‌های این افراد نیز از جنازه‌ها فاصله می‌گرفتند، جهادگران نگذاشتند جنازه‌ای بر زمین بماند و به صورت جهادی به تغسیل این متوفیان پرداختند، آیا این موارد غیر از فتح خرمشهر‌های جدید است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی فارس فعالیت جهادگران فتح خرمشهرهای جدید فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند اردوی جهادی بسیج دانشجویی سپاه نورآباد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌مدت پنج روز در بخش «دشمن‌زیاری» از توابع شهرستان نورآباد ممسنی اجرا شد و عطر شهدا گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنی که کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا