Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری یمنی گفتند که تظاهراتهای موسوم به «انقلاب گرسنگان» علیه دولت مستعفی یمن و عربستان سعودی، در شهر تعز هم برگزار شده است.

به گزارش مشرق، شهر «تعز» واقع در جنوب یمن، امروز شنبه شاهد تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به وضعیت معیشتی وخیم این منطقه بود.

پایگاه خبری «البوابه الاخباریه الیمنیه» گزارش داد، این تظاهراتها موسوم به «انقلاب گرسنگان» در اعتراض به سقوط ارزش پول یمن و فقدان خدمات اساسی در این استان است؛ استانی که تحت اشغال ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پایگاه خبر داد، تظاهرات‌کنندگان شعارهای تندی علیه دولت مستعفی یمن سر دادند و تأکید کردند که «دولت هادی، فقط شعار دروغ می‌دهد».

معترضان با بیان اینکه مخالف تداوم افزایش قیمت مواد مصرفی و سقوط ارزش ریال یمنی هستند، سیاستهای دولت هادی و ائتلاف سعودی علیه اقتصاد ملی یمن را محکوم کردند.

در همین ارتباط، آذر ماه گذشته، تظاهرات ضد سعودی در استان تعز در سایه تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

شماری از مردم تعز در سایه استقرار شمار زیادی از نیروهای امنیتی در خیابان‌های این شهر، علیه ائتلاف سعودی تظاهرات برگزار کردند و خواستار خروج نیروهای ائتلاف شدند.

جنوب یمن در اشغال ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی قرار دارد. هر چند که ریاض و ابوظبی برای اشغال هر چه بیشتر این مناطق، با هم دچار اختلافات شدید شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دولت مستعفی یمن ائتلاف سعودی عربستان سعودی جنوب یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • تظاهرات حامیان غزه در دانشگاه سوربن پاریس
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه