Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله هاشمزهی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: در کلینیک دیابت بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ۴ متخصص داخلی، ۱ پزشک عمومی دیابت، ۱ پرستار، ۲ کارشناس تغذیه و ۱ کارشناس روان مشغول ارائه خدمات مشاوره و درمان دیابت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۷۳ نفر در کلینیک دیابت این بیمارستان خدمات را با تعرفه دولتی دریافت کرده اند.

وی افزود: همه شهروندان در همه گروه‌های سنی که حتی سالم هستند و افرادی که در مرز دیابت هستند به منظور بررسی وضعیت سلامت و اندازه گیری میزان قند خون و مشاوره تغذیه بایستی به کلینیک دیابت مراجعه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش مراقبت بیمار توسط متخصصین بتوانیم از عوارض مزمن و ناتوان کننده ناشی از بیماری دیابت پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماری دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام

حامد قربانی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار از گشت کمیته پیشگیری از غرق شدگی استان ایلام در شهرستان‌های آبدانان دریاچه دوقلو که میزبان سیل عظیمی از گردشگران بوده انجام وظیفه کرده است، خبر داد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه ۶ گشت نجات غریق در استان در حال فعالیت است، عنوان کرد: این ۶ گشت در شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان، ایلام و ایوان در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: این گشت‌زنی‌ها در فصل تابستان در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل گرما شاهد حادثه غرق شدگی در استخر‌ها و اماکن آبی هستیم که پیشگیری از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است، افزود: کاهش آمار غرق شدگی در رودخانه‌های استان در سالجاری صفر بوده است که این آمار بی‌سابقه بوده و این مهم را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی منجیان غریق هستیم.

قربانی ادامه داد: پیشگیری از غرق شدگی به آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در اماکن آبی مختلف، فرهنگ سازی استفاده صحیح و ایمن از اماکن آبی و همچنین جلب مشارکت سازمان‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مدارس و سمن‌ها نیاز دارد.

قربانی گفت: چندین دوره آموزشی و همسان سازی مدرسین و منجیان غریق استان نیز در دستور کار هیات در سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • یک عامل مهم ابتلا به یائسگی زودرس
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری