Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی با ارائه این پیشنهاد در کمیسیون تنظیم بازار استان، با بیان اینکه یکی از این گروه ها، باید با هدف ارائه راهکار، در خصوص حمایت از تولید و تولیدکننده باشد، گفت: در این رابطه، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با همکاری اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حمایت از مصرف کننده و جلوگیری از افزایش قیمت در بازار گروه دوم باید تشکیل شود و در خصوص حمل و نقل و ذخیره کالا‌های اساسی هم گروه سوم باید شکل گیرد.

ملانوری با اشاره به مشکلاتی که اواخر سال گذشته در بحث ذخیره گندم داشتیم، گفت: با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت و اقداماتی که در زمینه خرید، حمل و ذخیره سازی گندم انجام شد، شرایط مدیریت شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث تأمین کالا‌های اساسی مرغ، روغن، شکر و برنج توزیع شده در سطح استان، به نسبت سال‌های گذشته، روندی افزایشی داشته ایم، گفت: با توجه به شرایط استان و وجود مرغ گرم، نیازی به توزیع مرغ منجمد نیست، اما برای تأمین و توزیع مرغ منجمد نیز آمادگی داریم.

وی اظهار کرد: ما در بحث تنظیم بازار باید به گونه‌ای اقدام کنیم که هم تولید کننده حمایت شده، بدون دغدغه و با خیال راحت به تولید بپردازد و هم مصرف کننده توان خرید داشته باشد.

ملانوری تصریح کرد: در بحث حمل و نقل و ذخیره سازی هم باید علاوه بر دستگاه‌های اجرایی، با حمایت از شرکت‌های حمل و نقل از ظرفیت آن‌ها نیز استفاده کنیم.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به همراهی مرغداران در تأمین مرغ و تخم مرغ استان اشاره کرد و گفت: این همراهی سبب شد که قیمت‌ها رشد صعودی نداشته باشند و قیمت‌ها در استان مناسب باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث تأمین نهاده‌های دامی گفت: چنانچه لازم باشد برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز استان در سطح ملی پیگیری‌ها ادامه خواهد یافت.

ملانوری با بیان این که خرید دام از دامداران استان باید هر چه سریع‌تر انجام شود گفت: در این خصوص اگر نیاز به کمک باشد، مدیران استانی کمک خواهند کرد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین بر بر پرداخت وجه به دامدارانی که دام هایشان را به مراکز مربوطه می‌فروشند تاکید کرد.

وی همچنین افزود: هم اکنون استان در خصوص ذخیره و تامین کالا‌های اساسی ضروری مشکلی ندارد و به اندازه کافی کالا‌های اساسی در انبار‌ها و سردخانه‌های استان موجود است.

انتهای پیام / ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبات در بازار کالاهای اساسی استاندار خراسان جنوبی کالا های اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود