Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:57:01 GMT

والیبال | رکورد قریب الوقوع ایران در جام ملتهای آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۲۱۸

تیم ملی والیبال ژاپن برابر تایوان 3-1 برنده شد و با 5 برد و یک باخت به فینال آسیا رسید اما والیبال کشورمان با 6 برد و تنها یک ست باخته برتر از حریف نشان داده است

به گزارش طرفداری، اگر تیم ملی والیبال ایران در دیدار فینال بتواند ژاپن را 3-0 برده و قهرمان شود، یک رکورد تاریخی ثبت خواهد کرد.

والیبال ایران تنها یک بار در تاریخ موفق شده است با تنها یک ست باخته قهرمان آسیا شود، در سال 2013 والیبال ما برابر تیم ملی والیبال کره جنوبی تنها یک ست باخت و همه دیدارهایش را با برد 3-0 خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قهرمانی سال 2011 ایران یک ست به چین و یک ست به کره جنوبی داد و در سال 2019 کشورمان حتی در یک دیدار برابر استرالیا بازنده هم شد با این حال در این مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 ایران در حالی با 6 برد، 18 ست برده و یک ست باخته به فینال رسید که ژاپن با 5 برد و یک باخت، 16 ست برده و 5 ست باخته در همه زمینه ها از والیبال کشورمان ضعیف تر عمل کرده است.

در این مسابقات تیم ملی والیبال قطر موفق شد با برد برابر استرالیا و کسب 2 ست از تیم ملی چین شگفت انگیزترین تیم مسابقات لقب گیرد.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ست باخته تنها یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به مصاف این تیم رفت و موفق شد با تک گل آردا گولر برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

انجام دو بازی پرفشار برابر منچسترسیتی و بارسلونا در هفته گذشته باعث شده بود که کارلو آنچلوتی به صورت جدی به فکر بازی حساس برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشد که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود و به همین دلیل به بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی‌اش در این دیدار استراحت داد.

به همین دلیل بود که وینیسیوس در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نداشت و روی نیمکت نشسته بود و در دقیقه ۶۸ به دستور مربی ایتالیایی به جای گولر وارد میدان شد و حضورش در این بازی باعث شد که به رکورد جذابی دست پیدا کند.

این ستاره برزیلی حالا در ۲۳ سالگی موفق شده است در 258 بازی با پیراهن رئال به میدان برود و شب گذشته با رکورد گرت بیل از نظر تعداد بازی برای این تیم برابر شد که از یک سو هم نشان می‌دهد این بازیکن ولزی در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو تا چه حد از میادین دور بوده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران