Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:44:53 GMT

تشکیل ۶ پرونده تخلف توزیع گاز مایع

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۳۷۱

تشکیل ۶ پرونده تخلف توزیع گاز مایع

رضا شهری زاد رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در ادامه روند نظارت بر توزیع گاز مایع ، طی هفته گذشته ۴۵ مورد بازدید از تاسیسات سیلندر پرکنی و خودروهای حمل گاز توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت انجام گرفته که منجر به تشکیل ۶ فقره پرونده ( ۵ فقره گرانفروشی خودروهای توزیع کننده و ۱ فقره کم فروشی تاسیسات سیلندر پرکنی ) به ارزش ۲۰ میلیون ریال  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرونده ها پس از سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول ضمن اعلام ادامه داشتن نظارت‌ها در این زمینه، خاطرنشان کرد: مردم شریف شهرستان زابل در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در حوزه گاز مایع اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.‌

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع گاز مایع صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان