Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که از هفته پنجم و در ورزشگاه «راین انرژی» برگزار شد، بوخوم میزبان درحالی از پس لایپزیش میهمان برنیامد که از این تیم پیش بود.

در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، «آنتونی مودسته» در دقیقه ۵۳ برای تیم بوخوم و «آمادو هایدارا» در دقیقه ۷۱ برای لایپزیک گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوخوم هر چند یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرد اما همچنان در جایگاه ششم باقی ماند.

لایپزیش نیز مجموع امتیازهای خود را به چهار رساند و از رده پانزدهم به رده سیزدهم نقل مکان کرد.

براساس آمار، بازیکنان بوخوم در ۴۷ درصد از زمان بازی توپ و میدان را در کنترل خود داشتند.

بازیکنان میزبان در این دیدار درحالی ۳۵۹ بار توپ را بین خود به گردش درآوردند که بازیکنان میهمان ۴۰۷ بار به یکدیگر پاس دادند.

در شاخص شوت به سمت دروازه حریف نیز بازیکنان میزبان ۱۴ و بازیکنان میهمان ۱۹ شوت زدند و این یعنی تساوی با اختلاف اندک در آمار.

پیش از این دیدار، بازیکنان بایرن مونیخ در دیدار پرگل و هیجان انگیز با نتیجه پرگل هفت بر صفر بوخوم را مغلوب کرده و برای نخستین بار در این فصل در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

تیم هرتابرلین نیز در دیدار آغازین این هفته که شب گذشته برگزار شد تیم گروتر فورت را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

برنامه سایر دیدارهای این هفته که فردا(یکشنبه) برگزار می شود به قرار زیر است:

اشتوتگارت      بایرلورکوزن

دورتموند       یونیون برلین

وولفسبورگ     فرانکفورت

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ لایپزیگ وولفسبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید

به گزارش ورزش سه، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل سپاهان در میکسدزون به خبرنگاران گفت: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

او ادامه داد: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. پزشک تیم حریف بیشتر از بازیکنان حریف دوید و مشخص بود که یک تیم امروز می‌خواهد برنده شود که آن پرسپولیس است. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد. داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دیگر خبرها

  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت