Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در مسابقه ای کاملاً یکطرفه موفق شد با ۷ گل بوخوم را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ که در هفته های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داده بود، امروز در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و نهایتاً موفق شد با هفت گل این تیم را در هم بکوبد.

مطابق انتظار بایرن‌مونیخ شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 17 به گل اول دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه آزاد فوق العاده زیبای لروی سانه به گل اول بایرن مونیخ منجر شد تا بازی 1-0 شود.

در دقیقه 27 بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال لروی سانه به روی دروازه با ضربه تمام کننده جاشوا کیمیش همراه شد تا نتیجه بازی به 2-0 تغییر پیدا کند.

توفان بایرن مونیخ ادامه داشت و این تیم در دقیقه 32 به گل سوم دست یافت. سرژ گنابری روی یک ضد حمله با سرعت فوق العاده خود برای بایرن گلزنی کرد تا نتیجه 3-0 شود.

در حالی که بازی به لحظات پایانی در نیمه اول نزدیک می‌شد گل چهارم بایرن مونیخ به ثمر رسید. اشتباه عجیب و گل به خودی لمبروپولوس به گل چهارم بایرن منجر شد تا نیمه اول با نتیجه 4-0 تمام شود.

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و حملات این تیم در دقیقه 61 نتیجه داد و روبرت لواندوفسکی دروازه خالی بوخوم را باز کرد تا نتیجه 5-0 شده باشد.

در دقیقه 65 گل ششم هم برای بایرن به ثمر رسید. همکاری فوق العاده بازیکنان بایرن‌مونیخ در نهایت توپ را به جاشو کیمیش رساند و این بازیکن نیز با خونسردی کامل دروازه بوخوم را باز کرد و بازی 6-0 شد‌.

در دقیقه 79 بایرن مونیخ توانست توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ به گل هفتم دست پیدا کند. بعد از دو واکنش دروازه بان بوخوم، چوپو موتینگ در مرتبه سوم موفق به گلزنی شد تا نتیجه 7-0 شود و بازی نیز نهایتاً با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم یولیان ناگلزمان موقتا به صدر جدول صعود کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال بایرن مونیخ بوخوم بایرن مونیخ فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2