Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - نسخه های قدیمی سامانه همراه بانک ملت غیر فعال می شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  با توجه به ارائه نسخه جدید سامانه همراه بانک (1.2.7 سیستم عامل اندروید و 1.1.7 سیستم عامل iOS) در تاریخ شانزدهم شهریور ماه سال جاری و در راستای ارتقای نرم‌افزاری سامانه و بهبود عملکرد آن، نسخه‌های قدیمی سامانه همراه ‌بانک (1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2.5 و 1.2.6 اندروید و 1.1.6 و 1.1.5 iOS) از تاریخ سی و یکم شهریور ماه غیر فعال خواهد شد.

براساس این گزارش، مشتریانی که دارای نسخ قدیمی همراه بانک هستند باید نسبت به ارتقاء نسخه نرم‌افزاری خود در زمان باقی مانده اقدام کنند.
مشتریان بانک می توانند به منظور دریافت آخرین نسخه از سامانه همراه‌ بانک به سایت بانک ملت به نشانی  https://www.bankmellat.ir مراجعه کرده و گزینه همراه بانک را انتخاب کنند.
همچنین تا پیش از تاریخ سی و یکم شهریور سال جاری راهکار دریافت نسخه جدید از طریق استفاده از خدمت بروز رسانی همراه‌ بانک در بخش تنظیمات سامانه در دسترس است.
لازم به ذکر است جهت بروزرسانی سامانه همراه بانک، نیازی به پاک کردن نسخه قبلی نبوده و پس از دریافت نسخه جدید، این نسخه به صورت خودکار جایگزین نسخه قبلی خواهد شد.



برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سامانه همراه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود