Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:51:56 GMT

برتری‌ دراماتیک‌ شباب‌الاهلی در شبِ رویایی قایدی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۵۲۵

برتری‌ دراماتیک‌ شباب‌الاهلی در شبِ رویایی قایدی

به گزارش ایرنا، شنبه شب در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب‌الاهلی به مصاف تیم مدعی الشارجه رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر سه الاهلی همراه شد.

در این دیدار مهدی قایدی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و احمد نوراللهی در ترکیب اصلی به میدان رفت. قایدی در ابتدای نیمه دوم به جای نوراللهی وارد ترکیب شباب‌الاهلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میهمان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. همین گل دقیقه اول موجب شد تا معادلات "مهدی علی" سرمربی الاهلی بر هم بریزد و بازی در نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

در در ابتدای نیمه دوم و در بدو ورود مهدی قائدی به زمین این ستاره ایرانی توانست در اولین حرکت پا به توپش گل تساوی را به ثمر برساند. این اولین گل قایدی با پیراهن شباب‌الاهلی محسوب می‌شد.

با این حال در دقیقه ۵۸ بار دیگر کایو برزیلی الشارجه را پیش انداخت اما برتری آنها دوام چندانی نداشت تا ایگور خسوس در دقیقه ۶۳ بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند.

این اما پایان کار نبود و مالانگو در دقیقه ۶۶ بار دیگر دروازه میزبان را باز کرد ولی بازهم الاهلی در دقیقه ۸۱ بازی را به تساوی کشاند. این گل را بازیکنان الشارجه به اشتباه وارد دروازه تیم خودشان کردند. این گل نیز روی درخشش و خلاقیت مهدی قایدی به ثمر رسید.

در دقیقه ۹۳ و در شرایطی که بازی با نتیجه تساوی رو به اتمام بود، مهدی قایدی بار دیگر توانست روی خلاقیت خود دروازه میهمان را باز کند تا الاهلی با درخشش این بازیکن در این جدال حساس به برتری برسد.

شباب الاهلی با این برتری ۱۰ امتیازی شد و در رده رده سوم جدول جای گرفت. الشارجه هم که پیش از این هر سه دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود در رده چهارم جدول با ۹ امتیاز باقی ماند.

برچسب‌ها مهدی قائدی احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی احمد نوراللهی مهدی قایدی مهدی قائدی احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی شباب الاهلی مهدی قایدی بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات، تیم‌های اتحاد کلباء و الوصل به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی چهار بر یک زردپوشان الوصل به پایان رسید.

در این مسابقه، الوصل موفق شد در دقیقه 36 به گل نخست بازی دست پیدا کند. روی حرکت خوب کایو از سمت چپ، پاس این بازیکن مقابل دروازه به آداما دیالو رسید و او موفق شد قفل دروازه را باز کند.

در نیمه دوم کلباء به گل تساوی رسید. پاس پشت پا و دیدنی دنیل بسا به مهدی قایدی رسید و او با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، حساب کار را به تساوی کشاند.

الوصل در دقیقه 77 به شکل عجیبی به گل رسید. پاس الکسیس پرز در پشت محوطه جریمه به سیاکا سیدیبه رسید و او با شوتی غافلگیرکننده از پشت محوطه جریمه و روی اشتباه مرگ‌بار سنگربان کلباء، حساب کار را دو بر یک کرد.

در دقیقه 83 و روی یک ارسال از مرکز زمین به روی دروازه کلباء، سفیان بوفتینی با ضربه سر حساب کار را سه بر یک کرد. در وقت‌های تلف شده نیز الکسیس پرز روی ارسال دیدنی فابیو لیما، تیر خلاص را بر پیکر کلباء وارد کرد و بازی با نتیجه چهار بر یک به سود الوصل به پایان رسید.

با این نتیجه، الوصل راهی فینال جام ریاست جمهوری شد. مهدی قایدی نیز که تک گل تیمش را به ثمر رساند، در دقیقه 89 تعویض شد.

دیگر خبرها

  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو