Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، بازی Battlefield ۲۰۴۲، بازی بعدی مورد انتظار در سری تیراندازی اول شخص طولانی مدت شرکت EA، به تعویق افتاد و به جای آنکه در ۲۲ اکتبر (همانطور که قبلاً اعلام شده بود) منتشر شود، قرار است تقریباً یک ماه بعد و در ۱۹ نوامبر در دسترس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

EA این تأخیر را در پیام منتسب به اسکار گابریلسون مدیر توسعه DICE اعلام کرد. مانند بسیاری از استودیو‌های بازی سازی دیگر در دو سال گذشته، DICE دلیل تأخیر را همه گیری ویروس کرونا دانست.

زمان بیشتری برای ساخت بتلفیلد ۲۰۴۲ نیاز است

گابریلسون گفت: "با توجه به مقیاس و گستردگی بازی، ما امیدوار بودیم که تیم‌ها با هم به استودیو‌های ما بازگردند تا به راه اندازی بازی برسیم. با شرایط کنونی که اجازه نمی‌دهد این امر با خیال راحت اتفاق بیفتد و با تمام سختی کار در خانه، ما احساس می‌کنیم مهم است که زمان بیشتری را برای ارائه بتلفیلد ۲۰۴۲ اختصاص دهیم. ""

شرکت DICE قول داد که جزئیات نسخه بتای بعدی Battlefield ۲۰۴۲ را در اواخر این ماه به اشتراک بگذارد. در حالی که تأخیر به این معنا است که طرفداران این بازی باید بیشتر منتظر بمانند تا دنباله بازی Battlefield ۵، ۲۰۱۸ را بازی کنند، اما خبر خوب این است که این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

زمان رسمی رونمایی از بازی جدید بتلفیلد مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای گیمر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!

تیم سپاهان این دو روز دیگر (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

tags # استقلال ، سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی