Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی با فعالیت ۲ هزار و دویست تیم ادامه دارد و از مهمترین اقدامات آن‌ها انجام امور مراقبتی است که در قالب ۱۳۴ تیم مشغول به کار هستند.

محمددوست رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: با کلید خوردن طرح شهید سلیمانی در آذر ماه سال گذشته، در استان مرکزی ۲ هزار و دویست تیم ۲ تا ۳ نفره تشکیل شد و از مهمترین اقدامات آن‌ها انجام امور مراقبتی است که در قالب ۱۳۴ تیم مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعداد ۶۲۵ تیم حمایتی نیز در جریان اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی شکل گرفت و تعداد اعضای این تیم‌ها ۳ نفره و بالاتر است و عدد تشکیل تیم‌های نظارتی هم به ۶۶۰ تیم می‌رسد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: ۴۰۶ تیم رهگیری و همچنین ۱۲ تیم ویژه انجام واکسیناسیون عمومی مردم تشکیل شده است و در مرکز استان با کمک دانشگاه علوم پزشکی این کار مهم را عملیاتی می‌کنند.

 

آخرین آمار واکسن تزریق شده در استان مرکزی!

محمددوست تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان پیر کشور است و تعداد واکسن خوبی در اختیار ما قرار گرفت و واکسیناسیون عمومی در این استان از ابتدا روند خوبی را داشته است و در حال حاضر متولدین سال ۶۳ و قبل از آن می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مراکز واکسیناسیون استان مرکزی در دو شیفت صبح و عصر ادامه دارد و هر وقت که واکسن بیشتری در اختیار ما بوده است تا پایان ساعت ۱۲ شب نیز در ۲ مرکز مجهز به انجام واکسیناسیون مشغول بوده ایم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی اضافه کرد: تا کنون بیش از ۶۸۰ هزار دُز واکسن به مردم تزریق شده و تعداد واکسن تزریق شده در مراکز واکسیناسیون استان مرکزی در طول روز ۲ تا ۳ هزار نفر از مردم واکسینه می‌شوند.

 

روند بستری بیماران کرونایی در استان مرکزی کاهشی است!

محمددوست گفت: همه بیمارستانهای استان مرکزی تا کنون درگیر کرونا بوده‌اند و البته روند بستری بیماران رو به کاهش است و یک بیمارستان‌ هم به طور کلی مخصوص بستری بیماران کرونایی است و پیش بینی می‌کنیم که شیب نزولی در همه بیمارستانهای استان مرکزی ادامه پیدا کند و بیمارستانهای غیر کرونایی از بیماران کرونایی خالی شود.

وی یادآور شد: در طرح شهید سلیمانی از ظرفیت نیروهای مردمی که نیمه تخصصی محسوب می‌شوند، استفاده می‌شود و تعداد بیماران مبتلا به قارچ سیاه در استان مرکزی زیاد نیست.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: با واکسینه شدن ۸۵  درصد از مردم تا حدود زیادی میتوان بیماری کرونا را کنترل کرد و تعداد ابتلاء و مرگ و میرها را کاهش داد و توصیه میکنم که مردم در دریافت واکسن تعلل نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی کرونا وزارت بهداشت واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی