Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند در فصل فوتبالی پیش روی شرایط خوبی را داشته باشد.

فرهاد کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط نساجی در آستانه شروع دوباره فصل فوتبالی اظهار داشت: ما تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و در اردوی سرعین برنامه های مان را طبق روال طی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در دوران آماده سازی به سر می بریم. در این دوران طبیعی است که بدن بازیکنان با افت روبرو شود اما با چنین شرایطی ترجیح دادیم بازی های دوستانه خوبی را پشت سر بگذاریم تا بدن تیم به اصطلاح شلاق بخورد.

او درخصوص برنامه های باشگاه نساجی در فصل نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد: مدیران در این زمینه تلاش های خوبی را داشته اند و بازیکنان جوان و خوبی را جذب کرده اند و امیدواریم بتوانیم با نفرات جدید و قدیمی مان بتوانیم نتایج و شرایط خوبی را در این فصل رقم بزنیم.

سرپرست نساجی با تاکید بر این که در فصل قبل برخی شرایط از جمله تغییرات کادرفنی و بازیکنان در نتایج و عملکرد این تیم شد و در نهایت فصل را با ساکت الهامی با نتایج خوب به پایان رساندیم. به هر حال تلاش ما این است که در فصل پیش رو شرایط بهتری را رقم بزنیم و بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

او در مورد زمان شروع لیگ بیست و یکم تصریح کرد: امیداوریم بازی ها طبق زمان بندی اعلام شده، برگزار شود تا تیم های که تمرینات خود را به موقع آغاز کرده اند، از این بابت متضرر نشود. 

کوچک زاده در خصوص زمین چمن ورزشگاه قائمشهر برای انجام بازی های خانگی نساجی در فصل پیش رو خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی قائمشهر در حال ترمیم است و این چمن جمع شده است و شنیده ام در روزهای اخیر بازسازی ورزشگاه سرعت بیشتری گرفته است و فکر می کنم حداکثر تا نیم فصل آماده بهره برداری شود. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نساجی بازی زمین نیم فصل لیگ برتر نساجی سرپرست فرهاد کوچک زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص مطلب درج شده در یک سایت با عنوان «عبور آزادراه از قلب تاریخ مازندران» گفت: مطالعات احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در ه‍مان زمان شرکت توسعه آزادراه‌های کشور مسیر پیشنهادی را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی وقت استعلام کرد.

او افزود: با بررسی پیمایشی از مسیر پیشنهادی مشخص شد چند اثر تاریخی در مسیر آزادراه مذکور قرار دارد بنابراین با بررسی و اعلام نظر کارشناسان مسیر آزاد راه تغییر داده شد و علاوه بر آن شرکت توسعه آزاد راه‌های کشور متعهد شد چنانچه در حین انجام کار به گورستان تاریخی و یا آثاری دیگر برخورد کند کار متوقف و اداره‌کل میراث‌فرهنگی را در جریان قرار دهد.

ایزدی همچنین با اشاره به سرکشی و بازدید کارشناسان و یگان حفاظت از اجرای پروژه آزادراه، گفت: اطلاعات ارایه شده در مستند منظر ناشناخته و مغفول باستان‌شناسی قائم‌شهر از نواقص علمی برخوردار است و غیر کارشناسی و مردود است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تپه گردکوه جمنان قائم شهر تا روستای واسکس در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و تحت حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و هرگونه تخریب و دخل و تصرف در آثار ملی برخورد قانونی شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد