Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مسعود امامی یگانه در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در اردبیل افزود با افتتاح این پروژه ۴۰ تخت به تخت‌های اورژانس این شهرستان افزوده می‌شود.

وی همچنین بیان کرد:  اعتبار مورد نیاز کتابخانه مرکزی و ساختمان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به صورت ملی تامین می‌شود و تسریع در عملیات اجرایی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی یگانه افزود :برای این سه پروژه با زیر بنای بیش از ۱۳ هزار متر مربع ۲۵۰ میلیارد ریال  هزینه شده است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه حفظ بهداشت و تامین سلامتی مردم در اولویت قرار دارد، افزود: باتوجه به وضعیت نارنجی شهرستان اردبیل و در راستای حمایت از صاحبان کسب و کار از جمله رستوران‌ها،  بستنی فروشی و اغذیه فروشی‌‍ها فعالیت این مراکز با ظرفیت ۲۵ درصد خواهد بود.

امامی یگانه افزود : همچنان باید این مراکز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از مرکز بهداشت شهرستان و فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند.

روند کاهشی شیوع بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل که از دو هفته پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد و با تغییر وضعیت شیوع کرونا در این استان از قرمز به نارنجی، امیدواری برای مهار موج پنجم این بیماری در استان افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، در پی کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان‌های کوثر، نمین، گرمی، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال و پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نیر و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه سال گذشته با ۲۲ فوتی، بیشترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا با ۱۸۹ نفر و بالاترین رکورد بستری همزمان مبتلایان نیز با ۸۹۷ نفر در روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور بیماری اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور بیماری دانشگاه علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور بیماری اردبیل بهداشت و سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد