Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:39:36 GMT

پلمب ۷۱۵ واحد صنفی خوزستان در یک ماه اخیر

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۳۶۶

پلمب ۷۱۵ واحد صنفی خوزستان در یک ماه اخیر

به گزارش «تابناک»، بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان، بازرسی از بازار و اصناف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و در این زمینه با اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

وی افزود: در این مدت در مجموع ۱۵ هزار و ۶۴۰ مورد بازرسی از بازار و اصناف در خوزستان انجام شده است که در این بازرسی‌ها، ۵ هزار و ۸۱۷ مورد تذکر به صاحبان اصناف برای رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۷۱۵ واحد متخلف پلمب شده‌اند. در این زمینه ۳۷۰ گشت مشترک از سطح بازار خوزستان با همکاری سایر بخش‌های نظارتی انجام شده است‌.

جباری عنوان کرد: دستگاه‌هایی از جمله علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بسیج، سازمان صمت خوزستان را در این بازرسی‌ها همراهی می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان بیان کرد: اصناف و بازاریان در این شرایط کرونایی با مشکلات متعددی مواجه هستند اما با این وجود از تمام مردم، اصناف و بازاریان تقاضا داریم در این شرایط سخت، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای خوزستان واحدهای صنفی دستورالعمل های بهداشتی تخلف پلمب اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵ دقیقه شبکه خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی هوشناسی باران در استان اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان اندیمشک بوده است،   افزود: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این بارش‌ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در مسیر‌های استان در حال انجام می‌باشد و تمامی محور‌های استان باز می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان