Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:37:14 GMT

درخشش هیات همگانی همدان در کمپین ایران تندرست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۷۸۳۸

درخشش هیات همگانی همدان در کمپین ایران تندرست

"مریم روحی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با گذشت پنج روز از برگزاری این کمپین رقابتی، هیات ورزش‌های همگانی همدان توانسته رتبه اول را کسب کند.

وی بیان کرد: رقابت فشرده بین استان‌های مختلف کشور در این کمپین اجرایی توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی است و همدان همچون روزهای گذشته پرفروغ ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحی اضافه کرد: در این کمپین که تا پایان شهریور و به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود، هیات‌های استانی، انجمن، کمیته و گروههای کشوری مستقل از هم برای آگاهی بخشی به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: برای این کمپین، فعالیت‌های مجازی عکس روز، پادکست، ویدئوکلیپ، پوستر، بروشور، اینفوگرافی، موشن گرافی، معرفی سفیر، لایو اینستاگرامی، حضور در برنامه رادیویی و برنامه تلویزیونی تعریف شده که با توجه به شعار روز باید محتوای فعالیت روز آماده شود.

روحی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کمپین در بستر اینستاگرام وابسته به هیات‌های ورزش همگانی، انجمن، کمیته یا گروه خواهد بود. برنامه رادیویی و تلویزیونی نیز در سطح استانی و ملی قابل قبول است و برای ارتباط متقابل ستاد اجرایی و هیات‌ها، انجمن، کمیته و گروهها باید نماینده مسوول کمپین از طرف آن‌ها معروف شود تا با ناظرین معرفی شده فدراسیون برای گزارش کار در ارتباط باشند.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: ورزش در کرونا، ورزش و کودکان، ورزش و زنان، ورزش و سالمندان، ورزش و بیماری‌ها، ورزش و مشاغل،  ورزش و تغذیه، ورزش و سلامت روان، ورزش و معلولان و همه جا با ورزش گاه شمار این کمپین است.

روحی بیان کرد: گرفتن عکس موبایلی متناسب با شعار روز در اینستاگرام، سخنرانی‌های کوتاه حداقل یک دقیقه‌ای درباره شعار روز در قالب فایل صوتی در اینستاگرام، تهیه محتوای مناسب شعار روز در قالب ویدئوی حداقل یک دقیقه‌ای، طراحی پوستر متناسب با شعار روز، انتشار کتابچه مجازی چند صفحه‌ای، تلفیق اطلاعات و عناصر جذاب گرافیکی، تهیه ویدیوهای مونشن گرافی، معرفی سفیری که پیام کمپین را به جامعه مورد نظر برساند به همراه لایو اینستاگرامی به صورت زنده درباره شعار روز، حضور در برنامه رادیوئی و تلویزیونی باید در این کمپین از سوی هیات ورزش‌های همگانی اجرایی شود.

برچسب‌ها همدان فدراسیون ورزش های همگانی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان فدراسیون ورزش های همگانی ایران همدان فدراسیون ورزش های همگانی ایران ورزش های همگانی شعار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کرد در ماه آوریل بیش از ۷۶ میلیون دلار کمک‌های مالی را جمع آوری کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کرد در ماه آوریل بیش از 76 میلیون دلار کمک های مالی را جمع آوری کرده که این بیش از نیمی از این رقم از سوی اهداکنندگان کمک های خرد بوده است.

براساس این گزارش، رقم کمک های مالی جمع آوری شده در ماه آوریل برای ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواهان بیشتر از رقم جمع آوری شده در ماه مارس که 65/6 میلیون دلار بوده، است.

دو مشاور ارشد کمپین ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کردند جمع آوری بیش از نیمی از این رقم از بین اهداکنندگان خرد و کوچک، نشان می دهد که پایگاه ما پرانرژی است. حزب جمهوری خواه متحد است و رای دهندگان سراسر کشورآماده جنگیدن با جو بایدن و انتخاب دونالد ترامپ هستند.

این در حالی است که ترامپ و کمیته ملی جمهوی خواهان میزبان اهداکنندگان کمک های مالی و سیاستمداران برجسته از جمله امیدهای معاونت رئیس جمهور در آینده، برای جمع آوری کمک های مالی در فلوریدا بود.

انتظار می رود این نشست کمک های مالی برای کمپین ترامپ را افزایش دهد در حالی که دونالد ترامپ درگیر پرونده های متعدد حقوقی و کیفری و پرداخت هزینه های سنگین حقوقی بایت این پرونده ها است.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی‌اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده‌ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

در تازه ترین مورد، دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی از چند روز پیش در حال برگزاری است. براساس این گزارش یک هیئت منصفه 12 نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

انتظار می رود این دادگاه حدود 6 هفته به طول بیانجامد.در حال حاضر ترامپ در این دادگاه به جرم اهانت به دادگاه و نقض حکم حق السکوت به پرداخت 9 هزار دلار جریمه محکوم شده است.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می‌شود. نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ دارد.

نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپترامپ 9 هزار دلار جریمه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود