Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:59:56 GMT

یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را شکست دادیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۲۶۶

یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را شکست دادیم

ایسنا/لرستان دروازه‌بان لرستانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی می‌گوید: نماینده لهستان یکی از مدعیان قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا بوده که این تیم را شکست داده‌اند.

سعید حیدری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی نخست چمپیونزلیگ برابر تیم لومزا لهستان را توانستیم با نتیجه ۳۲ بر ۲۹ پیروز شویم و گام اول را محکم برداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم دینامو بخارست، سرمربی پیشین بارسلونا است، ادامه داد: این دیدار در واقع می‌توان گفت جدال دو سرمربی تاپ اسپانیایی بود که از بهترین‌های جهان هستند.

حیدری‌راد گفت: از همان اول کنترل بازی در دست ما بود و توانستیم بازی را در دست بگیریم و نیمه اول ۱۶ به ۱۲ به رختکن رفتیم و نیمه دوم که شروع شد کمی آنها نزدیک شدند و بازی پایاپای بود و در ۱۰ دقیقه آخر ما بهتر بودیم و توانستیم بازی را ببریم.

این دروازه‌بان لرستانی گفت: پس از حدود دو سال که تماشاگر در سالن حضور داشتند با انگیزه بیشتری کار کردیم و همه تیم خوب بودند و ۲ امتیاز مهم از یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کردیم.

وی با بیان اینکه روحیه اعضای تیم ما بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه همین هفته در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا باید در فرانسه به مصاف پاری‌سن‌ژرمن برویم که قطعاً بازی سختی خواهد بود.

حیدری‌راد گفت: در لیگ برتر رومانی نیز سه بازی انجام داده‌ایم که هر سه را پیروز شده‌ایم و امروز(یکشنبه) هم بازی چهارم را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا، مسابقات هندبال لیگ قهرمانان اروپا با حضور ۱۶ تیم و در دو گروه در حال انجام است. تیم دینامو بخارست رومانی که دو لژیونر ایرانی‌ را در اختیار دارد در گروه B با تیم‌های بارسلونا اسپانیا، وزپرم مجارستان، زاپوروژی اوکراین، PSG فرانسه، لومزا لهستان، پورتو پرتغال و فلنسبورگ آلمان همگروه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اروپا ایسنا پاری سن ژرمن دینامو بخارست رومانی سعید حیدری راد فرانسه حیدری راد مجارستان لهستان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏